keskenmeno
Osalla suomalaisnaisista harvinainen ”keskenmenogeeni”
Kahvi ei sittenkään tapa
Ulkomaat Pitkäaikainen kahvinjuominen ei lisää ennenaikaisen kuoleman riskiä ja toisaalta saattaa vähentää sydäntautien riskiä, kertoo tuore espanjalaistutkimus. Kymmeniätuhansia amerikkalaisia tutkinut madridilaisyliopisto havaitsi, että alle kuuden kupin juominen päivässä ei lisää keski-ikäisten kuolemanriskiä. Itse asiassa naisilla sydäntautiin kuolemisen riski jopa pieneni naisilla.





