Yllättävä tutkimus: Viini hyödyllisempää kuin liikunta Ulkomaat Jokapäiväinen viininjuonti saattaa suojella verisuonisairauksilta. Uuden tutkimuksen mukaan pitkäaikainen viininjuonti vähentää vaarallista kolesterolia lähes yhtä tehokkaasti kuin lääkkeet, kertoo Aftonbladet. - Viinin hyödyllisyydelle on vahvempaa tukea kuin liikunnan aloittamiselle lääkärin neuvosta, sanoo ruotsalainen professori Fredrik Nyström.9.2.2010 18:19 65 kommenttia
Oletko ilkimys? Mittaa! Viihde Kanadalaisen Brockin yliopiston tutkijoiden mukaan aggressiivisuuteen taipuvaiset voi erottaa kasvoista. Mitä suurempi etäisyys poskien sekä ylähuulen ja kulmakarvojen välillä - sitä ilkeämpiä olemme, kertoo Aftonbladet. Tutkijat väittävät myös, että me arvioimme ihmisiä näillä mitoilla. He vetivät johtopäätöksensä sokkotutkimuksen jälkeen. Siinä koehenkilöille vilautettiin kuvia enemmän tai vähemmän kovapintaisista jääkiekkoilijoista.9.11.2009 16:32 6 kommenttia
Neljä syytä mässäillä suklaalla Viihde Nappaa hyvin omintunnoin pala suklaata - sillä on näet luultua paljon enemmän terveyshyötyjä. Pidä vain huoli siitä, että palasesi on kaakaopitoinen, neuvoo Expressen. Tumma suklaa3.11.2009 17:09 5 kommenttia
Ruotsissa testataan Alzheimer-rokotetta Ulkomaat Ruotsissa testataan parhaillaan maailman ensimmäistä rokotetta Alzheimerin tautiin. Tähän mennessä 30 ruotsalaispotilasta on saanut CAD 106 -nimellä kulkevan rokotteen. Heistä 24 on kehittänyt vasta-aineita pelättyä aivosairautta vastaan, kertoo Aftonbladet.21.9.2009 17:59