Perjantai 29.7.2016

Kuusi Opel-myyjää palkittiin

Jaa artikkeli:
Luotu: 
26.2.2016 08:41
  • Kuva: Clas von Bell / Autotoday
    Kuva
|

Vuoden 2015 parhaat Opel-jälleenmyyjät on palkittu Opel Customer Excellence Award -tunnuksella.

Opelilla otettiin viime vuonna käyttöön uusi Customer Excellence Award -ohjelma, jossa palkitaan parhaiten menestyneet jälleenmyyjät. Ohjelma on osa Opelin kansainvälistä tavoitetta parantaa asiakaskokemusta.

Kaikkein tärkein arviointikriteeri on asiakastyytyväisyys, jota mitataan jatkuvasti niin automyynnin kuin jälkimarkkinoinninkin osalta. Lisäksi jälleenmyyntiliikkeen on saavutettava tietyt kaupalliset tavoitteet niin automyynnin kuin jälkimarkkinoinninkin puolella.

Palkitut liikkeet saavat käyttää virallista Opel Customer Excellence Award -tunnusta ja materiaaleja liikkeessään ja netissä.

Opel Customer Excellence Award -tunnuksen saaneet liikkeet

  • Aine Kemi Oy, Kemi
  • Autopalin, Rauma
  • Delta Auto, Forssa
  • Länsiauto, Turku
  • Rinta-Joupin Autoliike Oy, Oulu
  • Timosen Auto Oy, Joensuu

Lue tästä muut Opel-jutut.

Tilaa tästä Autotodayn ilmainen uutiskirje.

Jaa artikkeli: