Uusi Suomi / Kotimaa Keskiviikko 8.2.12 Aseta US kotisivuksi

Halla-ahosta rikosilmoitus huomenna?

Halla-ahosta rikosilmoitus huomenna?
Julkaistu: 13.11.2008 15:43
Vihreät naiset suunnittelevat rikosilmoituksen tekemistä kaupunginvaltuutettu Jussi Halla-ahon (ps.) blogitekstistä.

– Kansalaispalaute on ollut sen suuntaista, että rikosilmoitus olisi syytä tehdä, kertoo Espoon valtuuston jäsen Sirpa Hertell (vihr.)

Hertell ja Vihreiden naisten puheenjohtaja Heli Järvinen ovat olleet päähenkilöinä syyttämässä Halla-ahoa väkivaltaan lietsomisesta tämän kirjoittamassa blogissa.

Halla-aho kirjoittaa:

”Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. Mieluummin he kuin joku muu. Heihin ei tehoa mikään muu kuin se, että monikulttuuri osuu omaan nilkkaan.”

Hertell kertoo Vihreiden naisten tekevän päätöksensä rikosilmoituksen tekemisestä huomenna.

– Haluamme perustella rikosilmoituksen hyvin ja esiintyä muutenkin asiallisesti, sanoo Espoon valtuuston jäsen Sirpa Hertell (vihr.)

 
Lilli Earl
Lilli Earl
 

Tähän uutiseen liittyvät asiasanat

Paikat: Espoo
 
 
 
 

You go, girl!

Mielipidekö rangaistuksen perusteena?

Tri Halla-aho lausui vain mielipiteensä. Maassamme on mielipiteen vapaus. Hän ei itse ole tekemässä mainitsemaansa rikosta, mutta hän toivoo, että rikokset kohdistuvat niihin, jotka tekevät yhteiskunnastamme tietynlaisen. Samalla tavalla joku voisi kirjoittaa, että jos rattijuoppo tappaa jonkun, toivottavasti se joku on toinen myös rattijuoppo.
Kun rikosilmoitus tehdään, tulee teolle olla mahdolista löytää rikosnimeke. Sellaiseksi ei kelpaa mielipiteenvapauden toteuttaminen.

Ei mielipide

Ei tässä mielipiteestä ole kyse, vaan yllyttämisestä rikokseen, joka on rikos siinä missä suuremmassa mittakaavassa vaikkapa palkkamurhan teettäminen.

Moppexxin logiikan mukaan ei kenenkään eikä millään puheilla (ja varsinkin julkaistuilla kirjoituksilla) olisi mitään väliä.

Jaa vai

"Ei tässä mielipiteestä ole kyse, vaan yllyttämisestä rikokseen, joka on rikos siinä missä suuremmassa mittakaavassa vaikkapa palkkamurhan teettäminen."

Eli sinusta maahan luku- ja kirjoitustaidottomana saapuneet kultamunat (termi työministeriön oppaasta) opiskelevat a) lukemaan , b) suomea. c) käyttämään tietokonetta. d) Googlettavat heti Tri Vihan kotisivuille. e) Plaraavat ja kahlaavat läpi 200 kirjoitusta. f) Kiihottuvat ajatuksesta, että heidän kaltaisensa kultamunat voivat raiskata, vaikka se laitonta onkin. g) Innostuvat ajatuksesta, että eivät vain mene väijymään Kaisaniemen pelottaviin pusikoihin vaanimaan kohdalle osuvaa sattumanaarasta, h)vaan plaraavat läpi eduskunnan kansanedustajamatrikkelin ja asettuvat väijyyn Arkadianmäelle?

Aika monimutkainen rikokseen kiihotussuunnitelma mielestäni? Mutta totta on, että Halla-aho on tohtori eikä kovin yksinkertainen mies ollenkaan. Jopas on diabolinen suunnitelma?

(Ei miwlipide ) Tottakai tuo on Halla-ahon mielipide

johon voi yhtä täydestä sydämestä.mutta koskapa oikeus tapahtuisi ?
En ymmärrä että tuossa ketään mihinkään yllytettäisiin.
Voisitko tarkentaa väitettäsi.

kukkahattutädit taas vauhdissa

ei hyvänen aika! nyt menkää vihreät itseenne ja yrittäkää keskittyä hoitamaan oikeita asioita! suomessa on yhä mielipiteenvapaus - tällainen on täysin naurettavaa ja vie vihreiltä viimeisetkin kannattajat. Nimim. vihreiden kannattajista ps joukkoihin siirtynyt - ja ihan syystä!

Vihreät elävät haavemaailmassa

Vihreillä on käsittämättömän vääristynyt arvomaailma ja maailmankuva yleensä. Jos raiskauksia tutkittaessa käy ilmi, että tietyssä osaa ihmisiä (maahanmuuttajissa) ilmenee raiskauksia suhteellisesti muuta väestöä enemmän, ei tätä saa sanoa ääneen, koska se on rasismia.
Eli Vihreät haluavat rajoittaa tosiasioiden esilletuontia ja sananvapautta, koska tämä totuus ei miellytä heitä. He elävät monikulttuurisuutta ihannoivassa fantasiamaailmassa, jossa tosiasiat kielletään.
Eikö perussuomalaisten kannanotot juuri pyri purkamaan ongelmia? Vihreiden fantasioihin perustuva sananvapauden rajoituspolitiikka taas ennemmin pyrkii pitämään ongelmia yllä, koska niistä ei saa puhua. Vihreiden raivopäiden hyökkäykset sananvapautta kohtaan romahtavat omaan mahdottomuuteensa kerta toisensa jälkeen, koska heidän tunteisiin perustuvat väitteensä eivät perustu faktoihin.

Mielipiteensä saa kai edelleen ilmoittaa, vai saako?

Vihreiden taivaanrannanmaalailu saa aina vaan huvittavimpia piirteitä.Jo oman mielipiteen julkinen esittäminen aiotaan kriminalisoida.Ellei se mielipide vihreitä miellytä.
Tämäntapaisia hankkeita oli viimeksi vireillä tietääkseni 30-luvulla, ja aate ei ollut silloin vihreä... eikä maa Suomi.

Miksi vasta nyt?

Miksi vihervasemmistolaiset haluavat tehdä rikosilmoituksen vasta nyt kun Halla-aho on nöyryyttänyt heidän puolueitaan keräämällä hyvän äänisaaliin? Mahtoi demokratia olla niin kova pala että nyt yritetään keinolla kuin keinolla saada demokraattisesti valittu jäsen pois kunnanvaltuustosta. Minusta vihreiden ja muiden pitäisi hyväksyä se tosiasia, että demokratiassa tulee valituksi sellaisiakin ihmisiä jotka eivät ole heidän kanssaan sataprosenttisesti samaa mieltä.

Reilukerho

Käsittääkseni Hallis on reissussa "Olen matkoilla 2.11.-23.11.2008. En vastaa puhelimeen. Jos on kiireistä asiaa, lähetä tekstiviesti..." Reilua tehdä rikosilmoitus juuri nyt.

Medianäkyvyys

"

Käsittääkseni Hallis on reissussa "Olen matkoilla 2.11.-23.11.2008. En vastaa puhelimeen. Jos on kiireistä asiaa, lähetä tekstiviesti..." Reilua tehdä rikosilmoitus juuri nyt."

Pidätys lentokentällä kameroiden ja perheen edessä. Käsirautoihin. Kyllähän suurempi rikos on paljastaa maahanmuuttajien valtaisat rikostilastot, kuin raiskata Kaisaniemessä? Eikö juu?

Joskus kauan sitten,kaukaisessa

pohjoisessa maassa riitti yleiseen median ja vallanpitäjien suorittamaan
lynkkaukseen pelkkä hienoinen Neuvostoliiton tai edityksellisten voimien
arvostelu.Yleensä tällainen ihminen leimattiin joko hulluksi tai ajastaan jälkeenjääneeksi,mieluiten tietysti ajastaan jälkeenjääneeksi hulluksi.Sillä olihan aivan selviö,että kommunismi ja edistyksellisyys tulevat voittamaan,vain harhaiset eivät tätä tajunneet.'

Kun kommunismin kanssa kävi kuinkä kävi,niin tilalle täytyi löytää uusi,ihana ja maailmaa syleilevä dogmi.Kunhan kansan enemmistö saataisiin tajuamaan monikulttuurin tarjoamat edut ja sen välttämättömyys,seurauksena olisi tietysti ennennäkemätön onnen aika.

Savun hälvettyä keksitään uusi ismi,joka sekin lupaa pelkkää hyvää ja kaikille tasapuolisesti.

Toki rikosilmoitus pitää

Toki rikosilmoitus pitää tehdä varsinkin nyt kun asiasta on mesottu näin hirveästi julkisuudessa. Jos ilmoitus jätetään tekemättä niin onhan tässä perusteetta syytetty ja mediassa tuomittu ihminen jostain mistä rankaisemiselle ei ilmeisesti ole mitään perusteita.

Helppo juttu, ilmoitus sisään ja poliisi tutkikoon, loppuu spekulointi. Toki kommentti on Halla-aholta typerä, kärjistävä ja liian rehellinen. Moni ei uskalla kirjoittaa mitä mieleen juolahtaa tai oikeasti ajattelee joten tälläiseen varmasti reagoidaan. Tai siis olisi pitänyt reagoida pari vuotta sitten...

Tässäkin on rekyyli

Aiheettomalla ja kiusantekomielessä tehdyllä esitutkintapyynnölläkin on seurauksensa.

On surullisella tavalla koomista että nämä piirit jotka suureen ääneen promoavat suvaitsevaisuutta, erilaisten mielipiteiden ymmärtämistä ja jopa kansalaistottelemattomuutta ovatkin ensimmäisenä itkemässä kieltoja ja rangaistuksia kun vastaan tulee mielipide tai ilmiö joka ei heitä itseään miellytä.

"Elon lainee korkeina käyvät..."

Sananvapausvanki Seppo Lehto ja tutkija Halla-aho ovat osa suomalaista monikulttuuria siinä, missä valtakunnansyyttäjä Mika Illman ja feministitkin. Molemmat tuottavat jännitystä, elämyksiä ja sisältöjä mediaan, mikä on tietenkin aivan myönteinen ilmiö yksineläville ja muutoinkin hieman syrjässä oleville. Ne ovat kuin Yin ja Yan.
Itse asiassa taolaisuus pitäisi nostaa kunniaan.

Nähtäväksi jää, haetaanko Halla-aho helikopterilla matkoiltaan kuulusteluun. Jos homman suorittaisi poliisin erikoisosasto Karhu niin silloin ymmärrettäisiin, että Halla-ahon blogi on tärkeämi kuin Helsingin Sanomien pääkirjoitussivu, jossa on välillä outoja kannanottoja ja yhtä tärkeä kuin moottoripyöräyhdistykset.

Odotettava veto vihreiltä naisilta...

Lähde: http://www.sirpahertell.fi

Minä olen
Työskentelen Vihreät Naiset ry:n pääsihteerinä tasa-arvopolitiikan parissa. Työpaikkani on ollut myös eduskunnassa toimiessani kansanedustajien Irina Krohn ja Tuija Brax avustajina. Laajempaa tasa-arvotyön näkemystä sain, kun työskentelin Naisjärjestöjen keskusliiton pääsihteerinä vuosina 2001-2003.

-> Kovat sidosryhmär on Sirpalla taustalla, tämä on loogista jatkumoa Braxin lausunnolle jonka mukaan valtuustojen puheenjohtajia pitää kouluttaa ennakkosensuroimaan (tiettyjen valtuutettujen mahdollisia) ´kiihottavia´ puheita.

p.s. Olisi suotavaa mainita myös ko. uutisessa linkki koko tekstiin, koska se kontekstistaan irroitettuna ei palvele tarkoitustaan. Ohessa lähde:
http://www.halla-aho.com/scripta/monikulttuurisuus...

Surkuhupaisaa moraalin vartiointia.

Rikosilmoituksia saa tehdä, mutta se on aivan eri asia, että johtavatko ne mihinkään.
Tässä tapauksessa ei päästäne tutkintaa pidemmälle, kun pahojenkaan ajattelu omina mielipiteinä, tai niistä kirjoittaminen ei tässä maassa ole rikollisena kielletty, ja mistään yllytyksestä rikokseen ei ole kyse.
Vai onko vihreillä aikomuksena tehdä lakialoite pahantahtoisen toivomisen kriminalisoinnista?
Jos kuitenkin syyte syntyy, se asettaa syyttäjälaitoksen taas kerran outoon valoon, ja Halla-aho pääsee tuekseen esittämään aiheesta kylmiä tilastofaktoja.

Pitäisikö samoilla

käräjillä käsitelle se Tulva lehden "tulta munille" kampanja, siinähän oikeen osoitellaan käsiaseella, ei kovin fiksua näinä ammuskelujen aikoina.

Vihreät eivät hevin luovu vallastaan

Tähänastinen julkinen maahanmuuttokeskustelu on ollut merkittäviltä osin punavihreän eliitin hallitsemaa ja masinoimaa.

Se on tarkoituksella ja/ tai vailla parempaa ymmärrystä sotkenut toisiinsa yksilötason ja väestötason, etiikan ja talouden sekä tunteen ja järjen ulottuvuudet.

Tuosta hahmottomasta sopasta on muodostunut eliitille varsin kannattava läänitys, kun se on samalla esiintynyt itse luomansa epäselvyyden tulkkina, hätistäen kriitikot ja kyseenalaistajat tiehensä.

Vallanahneuden kannalta tämä on ollut varsin looginen ratkaisu, semminkin kun vähemmistökysymys, johon maahanmuuttoaihekin sisältyy, on tätä nykyä yhteiskunnallinen vaa’ankieliaihe monessakin mielessä.

Maahanmuuttoon liittyvien ongelmien hallinnan kannalta asian läänittäminen vain joidenkin haltuun on ollut sen sijaan varsin valitettava kehityskulku, joka toivottavasti sortuu omaan mahdottomuuteensa mitä pikimmin.

Suhteellisuudentaju hukassa.

Suomalaisessa mediassa on ilkeilyä runsain mitoin päivittäin.
Onko ilkeilijä kriminaali?
Ei ainakaan tähän mennessä, eikä ajattelu ja mielipiteenvapaus ole kiellettyjä.
Eikö vihreillä ole muuta tekemistä, kuin yrittää tukkia kriittisiä suita?
Eikö vihreiden ajamassa maahanmuuttopolitiikassa ole kritisoitavaa?
Milloin vihreät sytyttävät kirjarovion, kun heidän pyrkimyksensä ajattelun tasapäistämiseen niin viittaa natsi-Saksaan ja Stalinin Neuvostoliittoon?

Jaahas

Rikosilmoitus olisi varmaankin liioittelua, mutta aika harmaalla alueella Halla-aho liikkuu. Hän on selvästi turhautunut siitä, ettei pysty vaikuttamaan asiasta erimieltä oleviin. Mutta tuskin tuollainen lapsellinen kiukuttelu lisää painoarvoa hänen sanomalleen, vaikka hän oikeassa olisikin.

Oletko lukenut koko tekstin?

Veto josta tuo hypoteettinen johtopäätelmä on irrotettu on varsin pitkällinen, hankala ja aika huonosti kirjoitettu. Varsinkin irrallaan esitettynä teksti on varsin härski. Pohdiskelun arvoa se ei sinällään vähennä, ja mitään rikollista siitä ei saa irti Illmankaan.

Kiva olisi nähdä yritys kuitenkin. Siitä vaan mars, siskot rikosilmoitusta tekemään!

Ja hyvä olisi kanssa kommentoijien täällä huomioida että tuo kirjoitelma on jo vuodelta 2006. Hieman on kestänyt vihreillä kiihtyä.

Kiihottuminen vasta vaalituloksen selvittyä

Koululaiset seuraavat verkkoja välttääkseen kouluampumisia ja pelastaakseen henkensä. Feministit kiihottuvat kaksi vuotta vanhoista kirjoituksista vasta sen jälkeen, kun Halla-aho on saanut vaalivoiton.

Pitäisikö asia viedä tasa-arvovaltuutetulle? Aiheena voisi olla vaikkapa vainoaminen sukupuolen ja näkemysten perusteella.

Poliittisesti tarkastellen se, että kiihottumiseen menee kaksi vuotta, osoittaa jo melkoista hidaslämpöisyyttä.

Kestipä pitkään!

Olen jo odottanut, että koska jotain tämänkaltaista tapahtuu. PerSujen ja Halla-ahon menestys on sitä luokkaa, että se pitää ilmeisesti viher-vasemmiston puolelta pysäyttää tavalla tai toisella. Vaikken viitsisi vetää YYA-Kekkoslovakiaa peliin Godwininin lain tapaisena temppuna, niin kyllä ilmassa on pahasti 70-lukulainen lemahdus jolloin N-liitto kritisoivien henkilöiden päälle hyökättiin häilemättömästi ja heidän elämänsä (uran taholta) tuhottiin. Eiköhän asia mene Illmanin tutkintaan, ja raskas tuomio on tulossa, mikäli tämä menee 'poliittiseksi.'
Tsemiä Halla-aholle tämän pyörityksen keskelle.

Halla-aho on 100% oikeassa...

Hienoa että nuo viherkommunistit tulevat esille typeryyksineen. Se tulee luomaan yhä uusia tilaisuuksia keskustella monikulttuuriaiheista julkisuudessa. Sitä myötä lisäämään suuren yleisön tietoutta Suomen noudattamasta järjettömästä maahanmuuttopolitiikasta, jota vastustaa vähintään 95% suomalaisista. Näin uskon.

Keskustelu aiheesta on aina tervetullutta.

"Ei tässä mielipiteestä

"Ei tässä mielipiteestä ole kyse, vaan yllyttämisestä rikokseen, joka on rikos siinä missä suuremmassa mittakaavassa vaikkapa palkkamurhan teettäminen."

Eli se onkin ollut siis rikos, kun on toivottu, että joku tappaisi vaikka George Bushin? Olisihan se kieltämättä aivan moraalitonta harmaalla alueella liikkumista toivoa, että sodissa kuolisi ihmisiä, jotka haluavat sotia, eikä sivullisia...

Rikosilmoituksen tekeminen on muuten eri asia kuin tutkintapyynnön jättäminen. Virheet ovat nyt julkisesti syyttäneet Halla-ahoa rikoksesta; mikäli Halla-ahoa ei syytetä tai hänet katsotaan syyttömäksi, Virheet ovat syyllistyneet itse rikokseen (kunnianloukkaus).

Odotan innolla

"Hertell kertoo Vihreiden naisten tekevän päätöksensä rikosilmoituksen tekemisestä huomenna.

– Haluamme perustella rikosilmoituksen hyvin ja esiintyä muutenkin asiallisesti, sanoo Espoon valtuuston jäsen Sirpa Hertell (vihr.)"

Jo Berijakin sanoi, että ei ole syyttömiä, on vain huonosti kuulusteltuja - eli kyllä se rikoskin löytyy kun rikollinen vain on valmiiksi kiinni.

Tuskin vain maltan odottaa, minkä rikoksen tunnusmerkistö tässä olisi vihreiden naisten mielestä täyttynyt, ja mitä siitä esitutkinnassa on irti saatavissa.

Muuten olen sitä mieltä, että vain suvaitsevaisia saa suvaita, ja suvaitsemattomat hirteen!

Ei pysty olemaan...

""Hertell kertoo Vihreiden naisten tekevän päätöksensä rikosilmoituksen tekemisestä huomenna.

– Haluamme perustella rikosilmoituksen hyvin ja esiintyä muutenkin asiallisesti, sanoo Espoon valtuuston jäsen Sirpa Hertell (vihr.)""

Siis lähtökohtainen oletus olisi muuten, että Vihreiden naiset perustelisivat rikosilmoituksensa epämääräisesti miten sattuu ja esiintyisivät esimerkiksi humalaisen häiritsevästi?

inter pocula

koko shoun tarkoituksena lienee kääntää keskustelu pois ministeri brax:ista.

Halla-aho on älykäs ja looginen

Halla-aholla on todellinen ongelma: hän on liian älykäs tähän maahan. Hyvää matkaa, missä lieneekään Halla-aho!

Halla-ahon logiikka on tämä:

1) Vihreät haluavat lisää maahanmuuttajia.

2) Tilastollisesti joukkoraiskauksia esiintyy eniten maahanmuuttajien joukossa.

3) Maahanmuuttajien määrän lisääntyessä on todennäköistä, että joukkoraiskaukset lisääntyvät.

4) Joukkoraiskausten taustalla on vihreiden maahanmuuttopolitiikka.

5) Jos siis tilastollisesti käy näin, olisi toivottavaa, että vihreät, syyllisinä tähän politiikkaan, voisivat kokea ongelman itse, jotta tajuaisivat miksi heidän politiikkansa on huono asia. Ehkä muuten he eivät tajua.

6) Jos poliittinen päättäjä näkee ongelman omin silmin, kokee sen omassa nahassaan (tai sen alla!), hän pystyy jatkossa tekemään sellaisia päätöksiä, jotka voisivat pikemminkin vähentää kuin lisätä tätä ongelmaa.

Halla-aho on yksinkertaisesti liian älykäs tälle maalle. Olisi erittäin traagista, että tämä typerien poliitikkojen maa lynkkaisi tämän miehen, joka ilmiselvästi on liian älykäs tähän maahan.

Ja virheille voin vai sanoa: suvaitsevaisuutta, ajatelkaa, opiskelkaa ja jos mikään muu ei auta: pysykää edes hiljaa!

Kyllä

"Ja hyvä olisi kanssa kommentoijien täällä huomioida että tuo kirjoitelma on jo vuodelta 2006. Hieman on kestänyt vihreillä kiihtyä."

Teksti voi olla vanha, mutta valtuustoon päästyään Halla-aho ei enää ole pelkkä puskista huutelija.

"valtuustoon päästyään

"valtuustoon päästyään Halla-aho ei enää ole pelkkä puskista huutelija."

Tarkoitatko kenties asiaan liittyviä, vaarallisuudestaan kuuluisia Kaisaniemen pusikoita?

Rohkeutta on: Kulkea yksin illalla Kaisaniemen puiston läpi.

Ryydman

Onko Halla-aho itse raiskaaja? Tai ehkä hän uhrautuvasti vahtii, ettei pahaa aavistamattomia neitokaisia joudu raiskatuksi? Totuus paljastuu seuraavassa jaksossa samaan aikaan, samalla kanavalla!

Tuon voi tulkita toisinkin päin

Halla-aho on siinä mielessä epäedullisessa asemassa, että koko hänen poliittisten kannanottojen historiansa on mauttomuuksineen kaikkineen kirjattuna yhdelle blogisivustolle. En tiedä, oliko H-a tehnyt jo joulukuussa 2006 päätöksen eduskuntavaaleihin asettumisesta, mutta mitään todellista poliittista uraa hänellä ei tuossa vaiheessa ollut. Törmään netissä lähes päivittäin magnitudeja tökerömpään kielenkäyttöön blogeissa. Halla-aho oli tuolloin puskistahuutelija (vaikka huutoon sittemmin vastattiinkin). Tekstiä ei siis voi suoraan arvioida hänen nykyisen poliittisen asemansa perusteella. Halla-ahohan mm. poisti blogistaan kirjoituksen, jossa kertoi pohtineensa itseään lähennelleen homoseksuaalin ampumista, vedoten juuri kunnallisvaalien myötä muuttuneeseen asemaansa ja Kauhajoen joukkomurhaan.

Tämä siis täysin puuttumatta siihen, onko hän syyllistynyt rikokseen (mielestäni ei).

Luin koko artikkelin

Luin koko artikkelin ja toistan käsitykseni, jonka mukaan Halla-aho on liian älykäs tälle maalle.

Toistan myös toiveeni Virheille naisille: suvaitkaa, ajatelkaa, opiskelkaa lisää, ja jos mikään muu ei auta: pitäkää päänne kiinni!

Naurettavaa

Jos Halla-ahon kirjoituksen lukee ajatuksella, ei voi mitenkään löytää siitä mitään rikollista.

Vihreät naisethan nimenomaan todistavat omalla toiminnallaan Halla-ahon pointin - vihreät ovat enemmän huolissaan nettikirjoittelusta kuin siitä tosiasiasta, että maahanmuuttajien myötä joukkoraiskausten määrä jatkuvasti kasvaa. Vihreiden mielestä siis väärä mielipide on pahempi ongelma kuin joukkoraiskaus! Voi äiti, mitä kaksinaismoralismia!

Olen sanaton. Kyllä minä olen vihreää typeryyttä nähnyt, mutta tässä taisi olla kaikkien aikojen pohjanoteeraus.

U ain't seen nothin' yet

"Olen sanaton. Kyllä minä olen vihreää typeryyttä nähnyt, mutta tässä taisi olla kaikkien aikojen pohjanoteeraus."

Tämä oli vasta alkua. Kun vihreät saavat lietsottua itsensä joukkohysteriaan niin siitä kirkunasta voi repiä ihan kelpo viihdettä.

(Hakee lisää popcornia ja ottaa sohvalla mukavan asennon.)

Primitiivit

Taidan ottaa paahtomaissin lisäksi vielä virvoitusjuomaa. Trailerista päätellen on mediaan tulossa uusi sisältötuote: Jussi Halla-aho. Kyseessä on tosi-tv:n sarjan ensimmäinen tuotantojakso.

Illmanilaisuus kokeilee rajojaan

Tässä näemme, mitä demokraattinen lakimieheys saa aikaan. Oikeusministeri Tuija Brax on Vihreästä liitosta ja Mika Illman sai tamperelaiselle toisinajattelijalla hankittua vankeusrangaistuksen.

Demokraattinen oikeusvaltio tuntuu olevan psykososiaalinen järkytys niin monelle vanhavasemmistolaiselle, joka suosii suukapulapolitiikkaa kuin myös punavihreille sosialistisen sananvapauskäsityksen omaavalle vihreälle.

Halla-aho sai aivan liikaa ääniä perussuomalaisiksi ja kun kannatus on ollut liian suurta, pannaan poliisi perään ja iltapäivälehdet kauhistelmaan. Näin rakennetaan "uusi kohu".

Rikosilmoitusaikeita mainostetaan jo ennakkoon, jotta saadaan asialle hyvä ennakkojulkisuus.

Kannattaisi kuitenkin tutkia esimerkiksi toimittaja Aarno Laitisen kolumnit, joita on levitetty koko Iltalehden painoksen leveydeltä ja katsoa, onko Halla-ahon tyyli yhtään sen erilainen toimenpidesuositustensa osalta.

Totuudenpuhuminen

Punavihreiden tarkoitus on estää totuudenpuhuminen . Kun ongelmasta ei
puhuta sitä ei ole . Kyllähän asia niin on että tällä menolla 30-40 vuoden sisällä olemme vähemmistönä (suomalaiset).Islam on valtauskontona maassa, joka aamu heräämme mineraatista kuuluviin rukouskutsuihin .
Eduskuntaa johtaa suuri mullahien joukko jossa luterilaiset ovat
vähenmistönä .Tämä seuraus tulee siitä että suomalaisten syntyvyys
vähenee koko ajan kun vastaavasti islaminuskoiset synnyttävät melkein
kymmenen lasta jokainen nainen .Ei ole lastenlapsila mukavat oltavat
jos vihreiden agenda toteutuu .Ei auta todennäköisesti muu kuin lähteä
pakolaiseksi jonnekin muualle . Sitten kun kaikki suomalaiset elättäjät
ovat paenneet täältä , eiköhän nämä islamin lähetit häivy täältä muihin
maisemiin . Täällä kylmässä pohjoisessa jossa kukaan ei enää elätä
ei ole enää kiva olla .

Ankkurilapset.

Eiköhän nämä lähetä ankkurilapsia perään, kun olemme muuttaneet pois. Sitten he ovat taas riemunamme ja me saamme maksaa. Tullut jotenkin semmoinen tuntu että näitä ei pääse mihinkään karkuun.

Jussi Halla-ahon kanteet

Ketkä ovat esitutkintapyynnön suunnittelijat? Heistä myös pitäisi tehdä julkkiksia! Kirjoittajaa tänne http://fi.wikipedia.org/wiki/Jussi_Halla-aho viittein, elleivät ole jo nyt suuria kuuluisuuksia.

Suvaitsevaisuuden diktatuuri

Lyhyessä ajassa "suvaitsevaisuudesta" näyttää tulleen Suomessa uusi diktatuuri.

Tässä muutama esimerkki laajalla rintamalla.

HS.fi lietsoi aikamoista vihaa mm. lappilaisia, tamperelaisia ja lestadiolaisia vastaan, koska joku otti lesbolta tikkarin. Sormella osoitteleva uutisointi johti keskustelussa em. luokitteluun. Yksi ei saa menettää (ei edes vielä alkanutta) työsuhdettaan, vaikka samaan aikaan irtisanotaan SATOJA suomalaisia heteromiehiä mm. metsäteollisuudesta.

Luterilainen kirkko teki voimakkaasti muusta kristikunnasta poikkeavan päätöksen naispappeuden kautta. Nyt mustamaalataan ja vainotaan kirkon perinteeseen (ja kristikunnan enemmistön nykytilanteeseen) nojaavia. En ole nähnyt vihanlietsontaa katolista kirkkoa (saatikka islamia kohtaan), jossa naisten asema on huomattavasti Suomea heikompi. Ei, vihanlietsonta kohdistuu ainoastaan näihin suomalaisiin periaatteen miehiin, jotka kannattavat perinteitä. Suvaitsevaisuus ei koske suomalaisia miehiä.

Erinomaisesti kiteytetty!

Erinomaisesti kiteytetty, suosittelen että lähdette ehdokkaaksi (parhaaksi katsomaanne) puolueeseen ensi vaaleissa. Juuri tällaista näkökulmaa kuin Teillä maa kaipaa, sanoisin.

Muumimamma

Kaikentakana on muumimamma halonen, siitä alkoi koko naispappeus kysymys
kun halonen tuli valtaan . Halonen pyyhki peppunsa raamatun lehdillä
vaikka raamatussa sanotaan aivan selvästi että nainen vaijetkoon
seurakunnassa. Siitä tuli jatkumona homojen ja lespojen avioliittoon
vihkiminen . Hän on setalainen jossa kaikki pitää hyväksyä , olkoonkin
kuinka ramattua vastaan.

Nämä vihreät ovat jo nyt

Nämä vihreät ovat jo nyt syyllistyneet kunnianloukkaukseen. Tulevan poliisi-ilmoituksen, mikäli he sen uskaltavat toteuttaa, muoto (rikosilmoitus7tutkintapyyntö) ei enää paina asiassa. Prosessi tulee olemaan nautittavaa katseltavaa. Varsinkin, kun Halla-aholla on täydet edellytykset tehdä rikosilmoitus näistä vihreistä.

..

Terve ja koherentti järki näyttäytyy irrationaalisessa kallossa vääristyneeltä.

Tasapuolisuutta!

Näinä aikoina moni vasemmistolainen ja vihreä on tainut esittää jonkinmoisia toiveita, että erilaiset pörssikeinottelijat joutuisivat itse(kin) kantamaan vastuuta aiheuttamastaan talouslamasta ja sitä seuraavista kärsimyksistä, sen sijaan että käärivät suoja-asemissa bonuksia yritystensä mennessä konkurssiin tai huutaessaan valtiota apuun utopististen sijoitusspekulaatioiden epäonnistuessa. Entisaikojen työväenlaulujen vasemmistolainen taisi jopa toivoa, että keinottelijoiden romauttaessa talouden kansa nousisi vallankumoukseet ja porvarit saisivat oikeutta pyssyn piipusta.

Kun Halla-aho toivoo, että väestökeinottelun negatiiviset seuraukset tulisivat niiden kannettaviksi, jotka ovat itse tästä keinottelusta vastuussa, alkaakin hirveä älämölö ja rikosilmoituksilla uhkailu. Vaikka logiikka on sama: Toivotaan että vastuulliset joutuisvat kantamaan toimiensa haitalliset seuraukset syyttömien sijasta.

Kuka tekisi rikosilmoituksen työväenlaulujen kustantajista? Niiden johdosta on joku joskus oikeasti kiihottunutkin.

Kahdenlaista

Kirjoitus on sekä rasismia, että sovinismia. Ei muuta kuin rikosilmoitus vaan.

Pitää Persujenkin tavoille oppia.

-EP-

Surkeata, että naiset itkee

Surkeata, että naiset itkee vikisee, kun tunteita loukataan, ja syyttävät raiskauksista PUHUJAA ihan kuin tämä OLISI raiskaaja. Samalla annetaan hiljainen hyväksyntä naiseuden täydelliselle alasajolle ja mitätöimiselle.

-----------------------------------------------------

""Feministit ovat juopuneet omasta vallastaan ja tulleet sokeiksi eräälle historialliselle tosiasialle. Eurooppalainen nainen ei ole vapaa siksi, että hän on vahva. Hän ei ole vapaa siksi, että hän päätti olla vapaa. Hän on vapaa siksi, että eurooppalainen mies haluaa hänen olevan vapaa. Fyysinen voima ja kaikki yhteiskunnan väkivaltakoneistot ovat (ja ovat olleet) miesten käsissä. Halutessaan länsimainen mies voisi koska hyvänsä tehdä tästä maanosasta sen patriarkaalis-despoottisen helvetin, jossa useimmat länsimaisen naisen sisaret elävät. Paras todiste siitä, että länsimaalainen mies haluaa tasa-arvoa, on juuri se, että länsimaissa on tasa-arvoa. Islamin suurin kärsijä on musliminainen. Euroopan islamisoitumisen suurin kärsijä on länsimaalainen nainen. Ainoa asia, joka seisoo länsimaalaisen naisen ja islamilaisen järjestyksen välissä, on länsimaalainen mies. Länsimaalaisen naisen paras ja ainoa ystävä tällä pallolla on länsimaalainen mies.""

http://www.halla-aho.com/scripta/suvaitsevaisuuden...

voi voi

toivottavasti Kansanedustaja anni sinnenmäki? tms.
antaa lyhyen ja ytimekkään lausunnon asiasta.
ettei kukaan joudu ihmettelemään, mitä se taas oikeen selittää..

"Kahdenlaista 1:42

"Kahdenlaista
1:42 EdisPearl

Kirjoitus on sekä rasismia, että sovinismia. Ei muuta kuin rikosilmoitus vaan.

Pitää Persujenkin tavoille oppia.

-EP-"

Taas yksi punavihreä purkautuu, koska ei muutakaan osaa. Sovinismi on taas yksi "ismi" mistä saa olla mitä mieltä vaan. Minusta tuossa ei tätä "sovinismia" ole ollenkaan vaan katkera toivomus siitä että kerrankin toteutuisi sanonta "sitä niittää mitä kylvää".

Rasismia taas siinä ei voi olla koska se tarkoittaa rotuun tms kohdistuvaa syrjintää. Miten voi olla syrjintää jos tilastoihin perustuen kertoo yhden, joskin selvästi erottuvan, kansanryhmän tekosista.

Sinäkin, rakas EP, olet varmasti päivitellyt "tyttöjen" kanssa että kaikkis suomalaiset miehet ovat sikoja. :)

No, älämölöä mahtuu maailmaan, mutta suvaitsemattomuus ei. Ja sinä, rakas EP, olet todella suvaitsematon. Et todellakaan näytä uskovan siihen vanhaan sanontaan "elä ja anna toistenkin elää". Nämä, ah niin "kultamunat" suomalaisen yhteiskunnan "rikastuttajat" eivät siihen ainakaan usko. Miksi he muuten tekesivät ilkeitä, törkeitä ja iljettäviä tekojaan?

Siitä huolimatta, hyvää viikonloppua sinullekin. :)

Kaikki pielessä

Siis arviosi minusta. En ole punavihreä enkä feministi. Enkä ruikuta naisten kanssa miehistä, sillä pidän miehistä yleensä enemmän kuin naisista. En ole koskaan sanonut kenenkään miehen olevan sika. Olen kaukana tuosta, mitä kirjoititte minusta.

Olen juuri noiden kuvausten vastakohta. Mutta mitä itse asiaan tulee, tekstihän on törkeää, sille ei voi mitään. Ja tottakai siinä on rasismia, koska siinähän aivan selkein sanoin syrjitään maahanmuuttajiamme. Että he ovat raiskaajia. Ettekö nyt tuotakaan ymmärrä?

Käytän harvoin sanaa sovinismi, sillä vaikka olen nainen, olen itsekin joskus sovinisti, johtuen juuri siitä, mitä edellä kerroin, että minusta miehet ovat yleensä mukavampia ja viihdyn paremmin mies- kuin naisporukassa.

En siis ole lainkaan sellainen, jonka kuvittelette minun olevan, mutta ei tuollaisia saa silti kirjoitella. Paitsi, että se on erittäin epäasiallista, se kertoo myös ko. jutun kirjoittajasta aika paljon, mitä, sen saatte itse ratkaista.

-EP-

P.S. En ole sinulle mikään rakas EP ja olen poikkeuksellisen suvaitsevainen naiseksi. Mutta huonoja tapoja pidän moukkamaisena.

Edis Pearl kirjoitti: "Mutta

Edis Pearl kirjoitti:

"Mutta mitä itse asiaan tulee, tekstihän on törkeää, sille ei voi mitään. Ja tottakai siinä on rasismia, koska siinähän aivan selkein sanoin syrjitään maahanmuuttajiamme. Että he ovat raiskaajia. Ettekö nyt tuotakaan ymmärrä?"

Puppua - itse et tunnu ymmärtävän. Sen toteaminen, että muslimimaahanmuuttajat ovat raiskaustilastoissa yliedustettuina, ei ole rasismia. Se on objektiivinen tosiasia.

Just

Tämä näyttää olevan joidenkin fanaatikkojen temmellyspaikka mitä itse asiaan tulee.

Minua voi kutsua ihan miksi vaan, se ei minua heilauta. Kenellä on muuten esittää tällainen tilasto? Linkki sinne, please, jos sitä edes on.

Ja kyllä tuo on rasismia, ei siitä mihinkään pääse. Ja kuka käskee tyttöjen lähteä käppäilemään aamuyöllä vaikkapa nyt Kaisaniemen puistoon yksinään? Eipä juolahtaisi kuuna päivänä mieleeni tehdä samoin.

On niitä suomalaisiakin raiskaajia, siinä ei katsota, onko kyseessä vaikkapa vanhus tai pyörätuolilla liikkuva kehitysvammainen ihminen.

En tietenkään hyväksy minkään näköisiä raiskauksia, mutta ei kannata nyt lietsoa tuota maahanmuuttajatuubaa joka lähtöön. Täällä päässä ei todellakaan ole mikään pieni, hentoinen, tyhmä ja vikisevä naispolo, päinvastoin.

-EP-

suvaitsevaisuus voittaa feminismin

"Ja kuka käskee tyttöjen lähteä käppäilemään aamuyöllä vaikkapa nyt Kaisaniemen puistoon yksinään? Eipä juolahtaisi kuuna päivänä mieleeni tehdä samoin."

Suvaitsevaisuus ja valkoisten inhoaminen menee naisten oikeuksien ja seksuaalirauhan edelle.

"Täällä päässä ei todellakaan ole mikään pieni, hentoinen, tyhmä ja vikisevä naispolo, päinvastoin."

Tarkoititko iso, roteva, älykäs ja örisevä miesurho? Taisit kuitenkin tarkoittaa olevasi Voimanainen! Naiset uskoo mielikuviin ja kaikenlaiseen muuhun hömppään.

Vertailun vuoksi; miksiköhän käsiaseiden saantia kiristetettiin?

Siksi, että laki oli liian väljä ja johti siihen, että pennut käveli
koulussa pyssy kädessä räiskimässä koulutovereitaan. Lakia kiristettiin,
että saadaan tähän ongelmaan kontrollia.

Samalla periaattella voisi lakeja kiristää, että raiskauksia saadaan
vähennettyä. Ja jos kerran tässä asiassa on löydetty tilastollista
yhteyttä maahanmuuttajiin, niin on täysin loogista, että (myös) heidän
kohdallaan kontrollia tiukennetaan. Oli sitten alkuperäisväestöä
tai ei, rikolliset pitää saada kuriin ja lakeja pitää noudattaa.

Ei raiskaajien kanssa päänsilittely tehoa, vaan kovat otteet. Muuten
tämä ongelma jatkuu edelleen. Montako joukkoraiskausta halutaan vielä
kokea, ennen kuin asiaan reagoidaan?

Suvaitsevaisuus ja monikulttuurisuus on ihan hyvä asia niin kauan,
kun toimitaan hyvien tapojen ja lakien mukaan. Mutta rikollisuutta
ei tarvitse sietää, eikä sellaisia ihmisiä kaivata tähän maahan
enää lisää. Niitä on omasta takaa jo ihan tarpeeksi. Eli kontrollia
ja tarkempaa syyniä siitä, millaisia ihmisiä tähän maahan päästetään.
Ne, jotka osaavat käyttäytyä ja pyrkivät töihin, tervetuloa. Ne, jotka
eivät osaa, pysyköön poissa.

That's it.

Vihreistä

Ennen kun Vihreät pääsivät valtaan, niin heillä ei ollut mitään ongelmaa käyttää väkivaltaa tai muitakaan laittomia keinoja asiansa ajamiseen. Eduskuntaan päästessään he jaksoivat olla huolissaan esim ihmisoikeuksista ja siitä ettei hallinto ollut järin avointa tai että lakia venytettiin sen mukaan mikä kulloinkin sattui poliitikoille parhaiten sopimaan. Ja nyt kun he ovat saaneet ministerin virkoja, niin kaikki onkin toisin. Sähköinen äänestys, joka meni pepulleen, ei heitä huoleta tippaakaan. Sananvapautta heidän oma ministeri on jo ollut ohjeillaan rajoittamassa. Moniarvoisuus on heille nykyään myös vitsi. Siis sillon kun puhutaan valkoisen suomalaisen miehen arvoista.

No, ihan tiedoksi näille puunhalaajille. Halla-aho sanoi, että hän toivoisi tiettyjen asioiden tapahtumista. Ei toivomisessa ole mitään laitonta.

Kovat otteet ellei mene perille

Jos minä toivoisin, että HIV-tartuntaa kantava mies raiskaisi sinut, niin olisiko se mielestäsi ihan ok, koska olisi vain toive?

Oliko muita toiveita?

-EP-

Halla-aho

Ilmeisesti Hertell ja kumppanit eivät todellakaan lukeneet ko tekstiä.
Joka tapauksessa vanha suomalainen sanonta sopii tähän paremmin kuin hyvin!

SE KOIRA ÄLÄHTÄÄ JOHON KALIKKA KALAHTAA!!

Ja kaikille vihreille Pitäkää suvaitsemattomuuden lippu korkealla.

Mitä tapahtuu todella?

Tämän demokratiaksi julistetun usein fiktiivisenä, mutta rakkaana kokemani maan kansalaisena minun on ollut vaikea pysytellä ajan tasalla sen tulevaan kehitykseen oleellisesti vaikuttavista tekijöistä. Kuka ja koska on päättänyt - kansalaisia kuulematta -, että Suomi tarvitsee ehdottomasti suuren määrän maahanmuuttajia?

Euroopan lehdistössä kiertelee tieto, että EU tulee Ranskan pj-kauden aikana hyväksymään 50 miljoonan suuruisen afrikkalaistyöprikaatin siirtämisen Eurooppaan vuoteen 2025 mennessä. Jokin aika sitten Katainen ilmoitti Suomen "tarvitsevan" tulevaisuudessa 1.8 miljoonaa maahanmuuttajaa. Suomen media ei ole tietoinen muun Euroopan lehdistökirjoittelusta.

Ettei vain olisi niin, että Kataisen ilmoitus perustuu tähän 50-miljoonaprojektiin? Mitään lisätietoa siitä, miksi juuri 1.8 miljoonaa, ei ole kuulunut. Kuka ne on laskenut ja milloin? Klubi-askin kanteen? Olisiko nyt avoimuudestaan tunnetun Stubbin aika jatkaa avoimuuttaan?

Halla-ahon mielipiteiden mahdollinen oikeuslaitoskäsittely tulee kertomaan, mitä tapahtuu, todella. Jos HA tuomitaan, olemme siirtyneet totalitääriseen yhteiskuntaan.

Kataisen teesit

Eurooppaan 50 milj. siirtolaista on alle 10% väestöstä. Kataisen 1.8 milj. on kolmannes Suomen väestöstä. Ei realista.
Mopo karkasi käsistä, jälleen.

Kuten keskustelussa Halla-Ahosta ja lausunnostaan.
Lausunto oli varsin alkeellinen, poliitikoksi itseään tituleeraavalta Halla-Aholta, 0-kokemuksella. Ikkunat on helppo särkeä.

Lausunto oli laadittu tarkoituksellisesti primitiivikseksi, simppeliksi, aiheuttamaan kalbaliikkia ja provosoimaan.
Ja vihreät kävelivät sinisilmäisesti ansaan, vaikka tukevat erinäisiä laittomuuksia laillista yhteiskuntaa vastaan. (Ups).

Moraaalisesti voi närkästyä, mutta rikosta on vaikea löytää asiasta. Jumalanpilkkaoikeudenkäyntejä tuskin tarvitaan.

Eikä aina tarvitse provosoitua vaikka provosoidaan.

Vihreää lätinää taas...

Tässä vaiheessa ei ole asiasta kuulunut mitään. Varmastihan Vihreiden Naisten edustaja ilmoittanut että nyt on tutkinta käynnissä. Tosin kun perusteita ei ole tutkittu siinäkään vaiheessa kun väläytellään lehdistölle tutkinnalla, niin tietäähän tuon ettei heillä mitään asiaa ollut taaskaan. Tosin onpahan Ylen toimittajilla näyttää Halla-ahoa kritisoidessaan sitten kuvia otsikoista joita näyttä uhkaavan musiikin noustessa esim. "Vihreät naiset harkitsevat rikosilmoitusta Halla-ahosta", tms. Nimittäin mistään muusta tässä on vaikea ymmärtää olevan kysymys. Kuka älypää soittaa ensin lehteen että rikosilmoitusta ollaan tekemässä ja alkaa sitten miettiä syytä?
Tosin onhan Stasin perinnejärjestöllä tietysti aika selkärangassa sekin ajatus, että kunhan oikea syyllinen löytyy niin kyllä sille rikoskin keksitään...

Vihreää hysteriaa

Olikohan Vihreillä leideillä muuten tiedossa, että Halla-aho on matkoilla? Tarkoitus ehkä oli säikytellä häntä sensuroimaan jälkikäteen kirjoituksiaan ja sitten joutua selittelijän asemaan. No, niin tai näin, siltikään ei ihan onnistunut. Parempi onni ensi kerralla?

Rikosilmoituksen aihe

Äänestin ensimmäiseksi vihreitä kun sain äänioikeuden 70-luvulla. Me haluttiin tosissaan suojella ympäristöä.

Vihreät-puolue nyt on aika pelottava uhka demokratialle ja sananvapaudelle. Ihan turhan takia tosin. Ehdotukseni on, että ajetaan alas niitä yliopistojen oppisuuntia, joista tuota sakkia sikiää. Eli tätä veronmaksajien rahoilla touhuavaa porukkaa.

Hallitus: lisättäisiinkö oikeitten ammattien opiskelua?

Virheet tekemässä syytettä Halla-Aholle...

Turvallinen ja moniarvoinen Suomi

Sisäasiainministeriön weppisivujen otsikkona on nykyään "Turvallinen ja moniarvoinen Suomi". Vielä vähän aikaa sitten, kun Thors oli juuri aloittanut, se oli "Turvallisuuden ja maahanmuuton ministeriö". Ei kestänyt hirmu kauaa loiventaa sitä ylilyöntiä vähäsen. Odotan innolla milloin katsotaan ajan olevan kypsä palata alkuperäiseen suunnitelmaan.

Sitä vain kysyn, millä ihmeen mandaatilla näitä varsin kyseenalaisia linjauksia on vedetty?

mandaatti

Mandaatti on viihdemaailmoissa elävät juopot ja kuluttajat jotka suorastaan vaativat valtiota keräämään tappovälineet pois.

Tutkittua

Suuren saatanan vastine

Raivovihervien vaatimattomin älyllisin voimavaroin puuhaama syyte on johtanut demonisointikohteen oivalliseen vastausrepliikkiin tänään päivätyssä blogikirjoituksessaan.

Nyt viimeistään vihreätkin joutuvat tunnustamaan, että älylläkin on väliä. Nimittäin sinä tapauksessa, että sitä älyä on edes hiukkasen vihreilläkin. Jos ei löydy, niin eikun eteenpäin vaan valitulla tiellä.

Vihreiden tulevaisuuden kannalta olisi edullista, että joku ehtisi tässä kriisitilanteessa konsultoimaan Osmoa. Saattaisi edes hieman vähentää odotettavissa olevaa eduskuntavaalien vaalitappiota.

Syyteaikeiden peruutus millä tahansa verukkeella ei kuitenkaan tule vakuuttamaan ketään.

Työlle tekijöitä

"Kuka ja koska on päättänyt - kansalaisia kuulematta -, että Suomi tarvitsee ehdottomasti suuren määrän maahanmuuttajia?"

Tämä on totuus, JOS haluamme jatkossakin Suomen taloudellista menestymistä. Johtuu työikäisen väestön merkittävästä vähenemisestä 2010 alkaen. Hölmönkin luulisi tajuavan, ettei millään realistisella tuottavuuden kasvulla voida muuten kompensoida työmäärän vähenemistä.
Tämän johdosta TYÖNANTAJAJÄRJESTÖT ja KOKKEPU-hallitus ovat esittäneet sen mielipiteenään.

Tätä punavihreäkammoa en kyllä tässä asiassa ymmärrä. Vasurithan tätä kehitystä jarruttavat.

Kommentteja

Luin juuri otteita Jussi Halla-Ahon blogista, josta oli juttu Ilta-Sanomissa. Sen perusteella epäluuloni vain vahvistuivat, mieshän on aivan omissa maailmoissaan. Niihin atmosfääreihin ei moni pääse, mutta aika moni "hangaround-jäsen" luulee ymmärtävänsä häntä ja siitä johtuu tämä karmea lopputulos, miksi PS sai niin paljon ääniä kunnallisvaaleissa. Ilmiö on täsmälleen sama kuin Tony Halme-jutussa, jossa kaikki Jakomäen ja muun Itä-Helsingin jengi äänesti Halmetta protestina. Se ero tässä tapauksessa on, että kun jengi vaan kuulee lauseen "Ei neekereitä Suomeen" ja "Ne vaan raiskaavat naisia" ym. skeidaa, niin urpompi jengi on täysin myyty. Voi teitä raukkaparkoja, toisaalta teillä on varmaan helppoa olla näinä kireinä aikoina, kun ei siellä pollassa rasita oikein mikään muu. Alla kommenttini tähän kommenttiin, jonka on kirjoittanut "Toisinajattelija2008". (En mä nyt sanois, että sä mikään toisinajattelija olet.)

*********************************** Nyt lähtee:

Jaa,no onneksi Suomessa on vielä vapaus

ilmaista erilaisia mielipiteitä,jopa sellaisia jotka eivät miellytä kaikkia.Siitähän tässä on kyse.

Jos ei tykkää,niin ei tykkää,mutta silloin ei saa vaatia ettei kukaan muukaan saisi tykätä.Halla-ahon,niin kuin kaikkien muidenkin ihmisten,ajatuksista ja kirjoituksista löytyy varmasti epäkohtia,ainakin jos ne irroitetaan asiayhteydestä.Tätähän on harrastettu varsinkin hänen kohdallaan.

Minun mielipiteeni taas Halla-ahon kirjoituksiin on se,että ne ovat hyvinkin loogisesti ajateltuja.Eri asia on taas se olenko kaikissa asioissa hänen kanssaan samaa mieltä,mutta se ei muuta kirjoitusten tasoa mihinkään.Ja tuo loogisuus kai vihreitä ym. pelottaakin,hänen kirjoituksensahan eivät ole mitään "nekrut tulee ja vie meidän naiset ja ne haiseekin pahalle" argumentointia.

Edispearl

Naulankantaan sanottu.Paras itkupotkuraivari tähän mennessä.
You,jatka samaan malliin:).
Saapahan nauraa.

Ohhoh

Aikamoinen itkupotkuraivari... mitä ikinä oletkin lukenut, se ei selvästi ole mennyt hyvin alas. Joskus on muuten ihan hyvä nukkua ensin ja painaa julkaisunappulaa vasta sitten.

Niin oli

Mutta luepa itse se juttu Ilta-Sanomista. Siinä oli vielä paljon pahempiakin juttuja tuon sankarin toivomuslistalla....sanoisin, että aika uskomattomia sellaisia.

-EP-

Ilta-Sanomista?

Miksi minun pitäisi lukea jonkun roskalehden toimittajan suodattamaa tulkintaa, kun primaarilähde on ihan suoraan saatavilla osoitteessa http://www.halla-aho.com/scripta ?

Olen lukenut jokseenkin kaiken alkuperäismateriaalin ja suosittelen sitä lämpimästi ihan kenelle tahansa, varsinkin jos on kova tarve ottaa siihen kantaa. Ja kyllä, luen paljon ja jokaisen aatesuunnan edustajien tekstiä.

Halla-aho muuten ottaa juuri tähän itsekin kantaa. http://www.halla-aho.com/scripta/kommentti_raiskau...

Lukekaa blogia - älkä Iltasanomia

En ymmärrä tätä: suu vaahdossa nimitellään sekä mielipidekirjoittajia että Halla-ahoa ja vaaditaan tilastoja. Lukekaa Halla-ahon blogia! Vaikka ko pätkä ei ole asiallinen, ei se kuitenkaan poissulje tosiasioita. Minä olen näihin raiskaustilastoihin törmännyt useammassakin lähteessä,joten niiden todenperäisyyttä en lähtisi epäilemään. Sen sijaan kaipaisin asiallista argumentointia näiltä Halliksen vastustajilta; ei riitä rasistiksi ja sovinistiksi solvaaminen. Millä perusteella hän on rasisti - onko maahantulokriitikko auttamattomasti rasisti? Millä perusteella hän on sovinisti - olemalla huolissaan raiskausten (varsinkin joukkoraiskausten) määrän kasvusta? Perustelkaa älkääkä meuhkatko!

minä itse en olisi

minä itse en olisi kirjoittanut tälläistä, koska voisi kääntyä minua vastaan.
minä ymmärrän miksi Halla-aho kirjoitti tämän tekstin.
koska päättäjät lietsovat vihaa kansalaisissa tuomalla huonoja ihmisiä maahan, joista kärsivät suomalaiset.
täytyy taistella näitä rikollisia vastaan.
nykyään suomella ja monilla muilla euroopan maalla on erittäin huono hallitus, koska se haluaa vain pahaa maalle.
huonointa on se, ettei sitä tiedä enemmistö.
jopa venäjällä on parempi hallitus.
siellä hallitus ymmärtää, että väöstön laatu on erittäin tärkeää eikä halua tuoda huonoja ihmisiä maahan.

Ei näköjään huomattu,

Ei näköjään huomattu, että linkki tilastoihin ulkomaalaisten rikollisuudesta Suomessa keskusteluketjussa jo annettiin:

http://www.optula.om.fi/44471.htm

Muista aina liikenteessä muslimille "homot pitää tappaa" on ok

Muista aina rakas hyysäri liikenteessä muslimille "homot pitää tappaa" on ok

Eli se siitä ;) jos ole homo tai lesbo. Lehdon Sepon kanssa voi vielä lähteä kalaan ilman hukutusvaaraa

Seppo Lehto

http://eurovaaliehdokas.blogspot.com

Vihreät sanovat

Että kansalaispalute on ollut sellaista että asia on syytä viedä eteenpäin, ei ainakaan usarin mielipide kirjoituksissa sellaista näy.

Nato ja Suomi 100 000 sotilasta turvaamaan gorilloja

Nato ja Suomi 100 000 sotilasta turvaamaan gorilloja

Kansanmurha on käynnissä

http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/oikea/id107642...

Seppo Lehto Tampere

Vihreille tiedoksi

Olisi syytä lukea koraania ,siellä kehoitetaan tappamaan vääräuskoiset
ja raiskaamaan heidän naisensa . Olisiko syytä käydä saksan tai englannin
islamilais getossa . Niin näkisitte mitä se monikultturisuus on .

Halla-ahoko taas vauhdissa?

Kohupolitikko on taas kommentoinut yli vuosi sitten reikiä päähänsä?
Olisiko tässä myös rikosilmoituksen paikka?

"Sen sijaan olen ollut huolissani Tehyn symppareiden mielipiteistä. Jos joku kuoleekin, niin sehän on työnantajan vika. Tuli spontaani vihanpuuska, jonka aikana ajattelin, että jos jonkun on pakko kuolla, niin toivottavasti tämä on joku kirjoittajan omaisista. Samaa logiikkaa noudattavat panttivankien ottajat: ammumme yhden panttivangin tunnissa ja jokainen kuollut on hallituksen syytä, joka se ei suostu vaatimuksiimme."

Koska vihreät ovat nyt

Koska vihreät ovat nyt valinneet tällaisen kiusanteon linjan, että aletaan tekemään perusteettomia rikosilmoituksia poliittisia vastustajia vastaan, niin en heitä äänestä enää koskaan.

Olen nyt lukenut tämän Halla-Ahon blogin alkuperäiseltä sivulta ja sen perusteella voin sanoa, että rikokseen siinä ei yllytetä. Tällainen syyttely ampuu nyt vihreitä pahasti jalkaan.

joopajoo

Tämän, kun katsoo niin silmät aukeaa:
http://areena.yle.fi/hae?pid=1650575

Vihreät "naiset"

Voi nenä mitä tyyppejä.
JJ

No, joko on rikosilmoitus kirjoissa ja kansissa?

Olisi jo korkea aika. Se kelmihän voi vaikka vielä päästä karkuun.

Vihreiden päämajalla on

Vihreiden päämajalla on nyt vajaan viikon ajan istunut muutama veronmaksajien palkkaama lakimies vuorokauden ympäri etsimässä EU:n ja Suomen säädöskokoelmista sitä sopivinta pykälikköä mistä se Halla-aho voitaisiin laittaa häpeäpaalulle.

Missäs se pykälistö oikein luuraa kun ei vaan tahdo löytyä, se ehkä joudutaan tekemään tilaustyönä ja se vaatii hieman enemmän aikaa ;)

No nyt..

Tutkintapyyntö aiotaan jättää.

"Vihreät Naisten hallitus päätti jättää tutkintapyynnön on jättää tutkintapyynnön perussuomalaisten tulevan kaupunginvaltuutetun Jussi Halla-ahon blogikirjoituksesta.

"Tutkintapyynnöllä haluamme selvityttää, syyllistyikö valtuutettu tässä rikokseen. Mahdollisia rikosnimikkeitä voivat olla rikokseen yllyttäminen, yllyttäminen kansanryhmää vastaan tai kunnianloukkaus" Vihreiden Naisten puheenjohtaja Heli Järvinen sanoo. "Kyse ei ole sananvapauden harjoittamisesta tai viattomasta monikulttuurisuuskritiikistä, vaan raiskauksiin ja vihaan lietsomisesta."

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Vihre%C3%A4t+N...

Järjen jättiläiset

Tässäkin keskustelussa lemuava testosteroni löyhkä on Uuden Suomen keskustelujen kaltainen: sovinistit järjen jättiläiset puolustavat mielipidettä, jonka mukaan nyt on sitten hyväksyttävää toivoa naisten tulevan raiskatuiksi... mielipiteensä vuoksi. Niin, jos jonkun teidän vaimonne on "vihervasemmistolainen maailmanparantaja tai heidän äänestäjä", varokaa, miehenne mielestä teidä olisi syytä raiskata!

Mies
34-v

Kirjoitus vuodelta 2006

Ottaen huomioon, että Halla-aho julkaisi blogikirjoituksensa loppuvuodesta 2006, on poliittinen ja mediahakuinen motiivi vihreiden naisten toimissa selvääkin selvempi. Frouvien maailmankuva järkkyy, kun me äänestämme väärin.

Tutkintapyyntö annettu.

No niin, nyt on sitten tutkintapyyntö annettu selvittää onko nettikirjoittelussa tapahtunut rikosta.

Onko?

Siis eikö?

Eikö OM olekkaan viherstallareiden maasuttama?

Saako Tuija sittenkin satikutia kun mokasi kuntavaali äänestyksen?

Se näkee joka elää...

 
 
ILMOITUS

Yritysblogit

Sami Järvinen
Sami Järvinen, Navi Group
 
Tommi Elomaa, yksikönjohtaja, Yksityistalousyksikkö
Tommi Elomaa, yksikönjohtaja, Yksityistalousyksikkö, Omistajayrittäjä.fi
 
 
 

Tilaa US-uutiskirje

Sähköinen uutiskirjeemme ilmestyy 12 kertaa viikossa ja sisältää tiiviin paketin päivän uutisia ja puheenaiheita.

 

Luetuimmat

 
 
 
 
 

Kysely