Perussuomalaisten varapuheenjohtaja Laura Huhtasaari piti eduskunnan kyselytunnilla islaminvastaisen puheenvuoron vain päivä sen jälkeen, kun koko eduskunta julkaisi yhdessä harvinaisen vetoomuksen kaikkea vihapuhetta vastaan. Pääministeri huomautti aiheesta.
–Perussuomalaiset tuomitsevat terroristien vihapuheen suomalaisia kohtaan ja länsimaisia arvoja kohtaan. Radikaali-islamistisen terrorismin uhka Suomessa on kohonnut ja samalla sisäinen turvallisuus on heikentynyt, Huhtasaari sanoi puheenvuorossaan.
Huhtasaaren mielestä on käynnissä niin sanottu ”islamisaatio-ilmiö”, joka hänen mukaansa etenee koko ajan.
–Koska islamin normit poikkeavat länsimaisen yhteiskunnan normeista, laajamittainen muslimien maahanmuutto johtaa muslimien eriytymiseen isäntäyhteiskunnasta ja muslimiväestön kasautumiseen omille alueilleen, jossa vallitsevat islamilaiset arvot.
Huhtasaari kysyy, mitä hallitus aikoo tehdä, jotta Suomi ei seuraisi huonossa kehityksessä muita Euroopan kaupunkeja. Huhtasaaren mukaan ”poliitikot vain katselevat, kun Euroopan kaupunkien kokonaisia alueita muutetaan ulkomaisiksi vyöhykkeiksi”.
–Unkari toimii toisin. Mahtaa Unkarin kansa olla ylpeä johtajistaan, Huhtasaari sanoo.
Unkari ja sen pääministeri Viktor Orban on saanut osakseen kovaa kritiikkiä tiukasta turvapaikkapolitiikastaan, jota hän on perustellut muun muassa terrorismin ehkäisemisellä. Unkari on esimerkiksi päättänyt sulkea turvapaikanhakijoita konttileireille ja rakentanut rajalleen piikkilanka-aidan. Ihmisoikeusjärjestöt ovat olleet huolissaan Unkarin kovasta linjasta.
–Onko Suomen hallituksella kanttia puolustaa Suomea, suomalaisia ja suomalaista identiteettiä? Huhtasaari kysyi.
”Emme voi olettaa pahaksi”
Sisäministeri Paula Risikko (kok.) vastasi, että suomalaisia ja Suomea puolustetaan avoimena yhteiskuntana. Lisäksi puolustetaan uskonnonvapautta.
–Emme voi lähtökohtaisesti lähteä siitä, että jonkun uskonnon edustaja olisi lähtökohtaisesti paha, vaan meidän pitää lähteä siitä, että on ihminen ja jos hän on hädässä, häntä autetaan, mutta jos hän tekee rikoksen, niin siitä rangaistaan, Risikko sanoi.
Kansanedustaja Ozan yanar (vihr.) piti puheenvuoroa käsittämättömänä ja kritisoi vastakkainasettelun lietsomista. Myös pääministeri Juha Sipilä (kesk.) halusi kommentoida.
–Edustaja Huhtasaari, olimme samassa palaverissa ja tuomitsimme silloin kaiken, kaikenlaisen vihapuheen. Tämä tuli vähän niin kuin yhdestä laidasta, pääministeri huomautti.
Sipilä painotti, että viranomaisilla on oltava riittävästi resursseja, joita esimerkiksi suojelupoliisin osalta on nyt lisätty. Sipilän mukaan missään vaiheessa ei ole oltu sinisilmäisiä sen suhteen, etteikö turvapaikanhakijoiden joukossa oli joitakuita, joiden radikalisoituminen on ehkä alkanut.
–Silloin kun puhumme maahanmuutosta, meidän pitää auttaa sotaa pakenevia, Sipilä sanoi ja lisäsi uskovansa, että tästä kaikki ovat eduskunnassa samaa mieltä.
Sipilä painotti vielä, että terrorismia ja turvapaikanhakijoita ei saa missään tapauksessa sotkea keskenään. Samaa kritisoi jo aiemmin Ozan Yanar.
Kommentit
Hyvä Laura. On sentäs joku, joka uskaltaa sanoa asiat just niin kuin ne ovat. Mitä lännen tulee tietää Islamista ? ---> https://www.youtube.com/watch?v=YQ9zv3hsMsY
Hyvä Laura, kun et osaa edes pysyä siinä mitä yhdessä on sovittu? Miksei Perussuomalaiset vetäytynyt eduskunnan lausunnosta ENNEN kuin se tehtiin jos se ei kerran heidän pirtaansa sovi?
Laura, voimia ja rohkeutta sinulle puuttua hallituksen/ eduskunnan epäkohtiin!!! ♥
Lauralla on mahtavat henkinen kantti. Hänestä huokuu positiivista voimaa, ulos päin suuntautuvaa positiivista energiaa. Hienoa että hän pystyi poliittisesti noin vaikeassa paikassa puuttumaan EU:n ja Suomen tämän hetkiseen pakolaispolitiikan arimpaan kipupisteeseen; Euroopan kristittyihin kohdistettuun summittaiseen väkivaltaan ilman että epäiltyjen tekijöiden taustoista löytyisi sen kummempaa poliittista tai taloudellista nimittäjää. Tämän takia odotin Pääministeri Sipilältä suoraselkäistä otetta, ja henkistä voimaa nostaa kansallista turvallisuutta horjuttava terroristinen väkivalta rehelliseen ja avoimeen keskusteluun. Valitettavasti kolme avainministeriä, tai käytännössä Sipilä ja Orpo eivät tiedä mitä tehdä tai mitä he uskaltaisivat tehdä tälle hallitsemattomalle kriisille. Sen takia he pelaavat aikaa, ja piiloutuvat valmisteilla olevan tiedustelulain taakse. Kaikki toimijat toki tietävät ja ymmärtävät, ettei laki tuo ratkaisua hallitsemattoman maahan muuttoon ja siitä sikiävään väkivaltaan. Hyvät neuvot ovat tarpeen, ja tässä tapauksessa Lauran selkeä spontaani puheenvuoro antoi uskoa huomiseen. Toivottavasti myös voimaa hallituksen kahdelle voimaministereille tehdä nopeasti tarvittavia rohkeita päätöksiä, esimerkiksi perustaa nopeasti Etelä-Suomeen kaksi 24/7 vartioitua palautuskeskusta joihin poliisi voi heti Migrin ja / tai HO:n kielteisen päätöksen jälkeen koota kotimaihinsa palautettavat paperittomat ihmiset.
On kuin veteen piirretty viiva persujen puheet. Eilen sitä ,tänään tätä.
Huhtasaari
Jos Huhtasaari oikeasti haluaa vaikuttaa niin vähemmän hyökkäävällä asenteella pääsisi pidemmälle. Siinä hän on tosi oikeassa, että Muslimiväestön kasautuminen ja eriytyminen yhteiskunnassa aiheuttaa ongelmia. Jotta äärikonservatiiviset asenteet jäisivät taakse ja maahanmuuttajat sopeutusivat valtaväestöön olisi täkeää mahdollisimman hyvin sekoittaa valtaväestöön. Perussuomalaiset eivät saa mitään aikaan niin kauan kun he eivät löydä tapoja rakentavasti tuoda ratkaisuja heille tärkeisiin ongelmiin. Pelkkä "rajat kiinni" huutaminen ei nyt auta.
Petteri Leinoselta vihapuhetta, missä kohti hän sanoi rajat kiinni?
Huhtasaari puhui suoraa puhetta,Pääministeri alkoi heti kiemurrella.
Totuuden puhuminenko hyökkäys? Huhhuh, Sipilää sais joku vetää kuontaloon..
Huhtasaari sai kun saikin mitä halusi.Vihapuheille jatkoa. Näinkö asioita korjataan?
Mitenkä mielestäsi nämä sipilän sotkemat asiat korjataan?? Sipilähän on tämän invaasion suurin moottori ja alullepanija....
Ei ainakaan yhden eduskuntapuolueen irtiotoilla.
Persut oli itse hallituksessa kun pakolaiset tuli-15.
Persu Soini ja Pm Sipilä yhdessä sopi EU pakolaisista 27 muun EU maan kanssa. 2pv kesälomien jälkeen persut unohti jo mitä olivat sopineet.
16.6-17 jälkeen Halla-aholaiset jäi myös lomille ja tällä välin ei ole sovittu uusia sopimuksia.
Me kaikki tiedämme kuka nuo elintasosurffarit kutsui maahamme, luvaten oman kotinsa heidän käyttöönsä! Tuo äärettömän ryperä möläytys noteerattiin lähi-idän ja jopa kiinan medioissa, tämän seurauksena maahamme saapui kymmeniä tuhansia nuoria miehiä, jotka eivät todellakaan ole turvapaikan tarpeessa.
tuo väite että maahanmuuttajat tulivat sipilän lupauksen (antaa kotinsa heidän käyttöön) takia on tuulesta temmattu...punnittu ja köykäseks havaittu. Toki se noteerattiin maailmalla mutta näiden tulon kanssa sillä ei ollut tekemistä. Tai vaihdan toki mielipidettäni jos joku antaa siitä todisteet, pitävät todisteet.
Jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä, mutta väite että sillä ei olisi ollut mitään tekemistä, on vähintäänkin omituinen. Olet ilmeisesti täysin uutispimennossa, jos tätä mieltä olet. Arabiltaustaisiin lehtiin tuli tämän jälkeen selkeät ohjeet Suomeen matkustamisesta, ja täällä toimimisesta....
http://www.aljazeera.com/news/2015/09/finnish-pm-offers-home-asylum-seek...
Sipilä itse puhui, että perheen kanssa harkittiin antaa asuntomme pakolaisille, turha väittää muuta! Markkina kikkana lupaus toimi ja tulijoita riittää! Islamistit saaneet jo hallituksenkin haltuunsa vihreet on kaikkein pölhöimpiä?
Niinkö?
https://blogit.iltalehti.fi/pauli-vahtera/2017/09/07/yksi-kuva-kertoo-en...
Noin sitä ylisuvakit eristäytyy reaalitodellisuudesta kun ensin työntää puunhalaamisen jälkeen pään pensaaseen ja sitten vielä perseeseen.
Marja-Liisan kanssa täysin samaa mieltä. Huhtasaari on samanlainen totalitarismiin taipuva fanaatikko kuin jihadisti. Katsoo maailmaa nanometrin levyisestä raosta ja näkee siellä ainoastaan partasuisen miehen dynamiittipötkö kädessä.
Maahanmuutto ei ole mikään ongelma vaan alhainen syntyvyys ja koulutetun nuorison maaSTA muutto on.
Mitä enemmän persujen&co. tunkkaista mölinää kuuluu sitä useampi kalliisti koulutettu lähtee. Tänne sit jää nämä taksi-tolpan topit kertoon miten aroneekerit ryöstää ja raiskaa.
Meidän espoolaisen pikku rivarin viidestä 80-l syntyneestä on lähtenyt ulkomaille duuniin neljä.
Ei hyvältä näytä.
Arvaa kuule huviksesi kuinka paljon alkaa väkeä lähtemään Suomesta kun kaupungit alkaa täyttymään islamisteista, nyt on monella paikkakuntta jo se tilanne että kukaan ei halua ostaa taloja jos ne on 30 kilometriä lähempänä vastaanottokeskuksia ynnä muita islamilähiöitä.
Jos itse asuisit islamihautomossa niin et täällä kyllä päätäsi aukoisi siitä että maahanmuutto ei ole mikään ongelma.
Mikä hautomo? Mitäs asut sellaisessa. Muuta vaikka Haukilahteen tai Tapiolaan niin ei mamuja näy.
Se olisi vallan hyvä, jos rasistit muuttaisivat pois Suomesta. Mutta eivät ne ulkomaille voi muuttaa kun siellä on ulkomaalaisia.
Huhtasaari sanoi myös muslimien jatkuvia vihapuheita vihapuheiksi, joista ei juurikaan ole mediassa uskallettu näin sanoa ja ottaa niitä esille. Marja-Liisa Kalkelan mukaan Huhtasaari näin toteamalla syyllistyy vihapuheeseen. Minäkin voisin todeta että M-L Kalkela syyllistyy nyt vihapuheeseen koska vihaisena vastustaa Huhtasaaren vihapuheita vastustavaa puhetta.
Totuuden puhuminen ei ole vihapuhetta. Sipilän hallituksen hymistely saa aikaan vihaa. Kierre on valmis.
Mikä on totuus? Minä kun luulin Huhtasaaren esittävän mielipiteitä. Milloin ne on totuudeksi julistettu? Mun tietääkseni absoluuttista totuutta ei edes ole ja jos onkin kukaan ihminen ei sitä omaa. Absoluuttinen totuus kuuluu vain Jumalalle.
Huhtasaari tuskin on vielä kuitenkaan julistautunut messiaaksi?
Totuus ja satu ei sovi yhteen, sitä nimittäin on joka uskonto.
Niinpä, siksi onkin vastuutonta pitää luomiskertomusta tosiasiana.
Maailma on luotu. Näin toteavat monet tiedemiehetkin. Luomiskertomus on idealtaan ja symbolisena kertomuksena totta. Jos maailman synty olisi kerrottu Raamatussa muulla tavalla eli tieteellisen tarkasti kaikki asiaan vaikuttavat tekijät huomioituna, kukaan ei olisi ymmärtänyt mitään, koska siihen aikaan ei ollut vielä sellaisia tieteellisiä käsitteitäkään, kuin mitä vasta meidän aikana on tuotu tieteessä esiin.
Toisaalta olen varma että vielä nykyäänkään me emme ymmärrä läheskään kaikkia luomiseen liittyviä tekijöitä. Tiede on näissä asioissa edelleen lapsen kengissä vaikka ymmärrys onkin lisääntynyt. Mikään ei kuitenkaan viittaa siihen että evoluutioteoria olisi kiistaton totuus, ja olisi yksin riittävä selitys maailmamme synnylle.
Muutamia vuosia sitten yli sata tiedemiestä esitti julkilausuman, jossa he katsoivat ettei kehitysoppi eli evoluutioteoria ei kestä kriittistä tarkastelua. Heidän määränsä lienee lisääntynyt jo moninkertaiseksi. Itse näenkin että se minkä tiede olettaa totuudeksi tässä asiassa, eli evoluution, on itseasiassa Jumalan luomistyön ulkoista ilmausta. Sisäisiä syitä me emme pysty tutkimaan. Voimme kyllä nähdä että kaiken taustalla on suunnittelua ja tarkoitushakuisuutta, jota esim. tiedemiesten ID-teoria (intelligent design) on tuonut esiin vaihtoehtona tai lisäävänä teoriana evoluutioteorialle. Jotkut sanovat ettei se ole tiedettä. Entä sitten. Sen pahempi tieteelle, sillä ID teoria laajentaa ajattelun näkökulmaa mielestäni aivan oikeaan suuntaan.
Meidän tieteemme rajallisuus ei vain pysty käsittelemään kuin osaa todellisuudesta. Suuri, ellei suurin osa jää tieteen mahdollisuuksien ulkopuolelle. Luomista ja Jumalaa ei sillä voida kieltää, ettei näitä voida ottaa huomioon tieteen rajallisuuden vuoksi.
No, maapallo on hiukka kuule vanhempi kuin 6000 vuotta minkä satukirjanne raamattu kertoo.
Evoluution tuotoksia näet joka puolella minne katsot ulkona, jos uskot satuihin eli raamattuun, sinä et usko edes siihen että jääkauttakaan on ollut, ei mammutteja, ei sapelihammastiikereitä, ei dinosauruksia, jne.
Aamen.
Nimim skeptikko
Minusta tuo kuulostaa kristityn puheelta. Hyvä että joku vielä puolustaa 100 vuotiasta Suomea. Kiitos Laura!
Laura Huhtasaari roscks! Minulta lähtee ääni Lauralle. Vaaleissa 2018 on kaksi vaihtoehtoa: Laura H ja loput ehdokkaat, joilla ei ole kuin kosmeettisia eroja vaan on yhtä mieltä maahanmuutosta.
http://asfalttikukka.blogspot.fi/2017/09/terroristien-murhaamat-suomalai...
http://asfalttikukka.blogspot.fi/2017/09/hekuman-hetkella-tanaan-5.html
Missä kohdassa oli vihapuhe? Perustelut kiitos.
uskonnonvapautta täytyy tarkentaa, vihapuhe täytyy saada koraanista ulos, tai ei myöntää uskonnonvapautta koko islamille..
KAIKKI Suomen ja ja suomalaisuuden alasajoa arvosteleva puhe on "vihapuhetta" - näköjään. Mikään ei loukkaa enemmän kuin totuus. Sipilä et knit. on itse toiminnallaan suututtanut jo suuren osan suomalaisista, kohta suurimman osan.
Hyvä sippaaja saat sisällisodan, oletko tyytyväinen?
Huhtasaari kärjisti tarkoituksella esittäen faktoja. Kyllä monikulttuurisuus lisää vastakkainasettelua. Tulevaisuus näyttää kuinka nyt päällä oleva ongelma ratkaistaan vai jääkö se krooniseksi.10.000 paperittoman kielteisen turvapaikkapäätöksen saaneen sijoittaminen yhteiskuntaamme on vakava ongelma. Ja lisää onnenonkijoita on tulossa !
Huhtasaaren allekirjoitus ei ollut edes sen musteen arvoinen mikä siihen kului. Eiköhän Huhtasaari ehdi päästä viimeisenä puolueensa puheenjohtajistoon kuuluvana " leivättömän" pöydän ääreen vihapuheittensa ansiosta. Puolet on jo siitä porukasta saanut tuomion lakien rikkomisesta, yhtä jo tutkitaan samoista rikoksista ja Huhtasaari suorastaan kerjää päästä samaan joukkoon.
Osaatko kertoa mikä osa Huhtasaaren puheesta rikkoi lakia ja mitä lakia rikottiin? Mikä tuossa mahtaisi olla tuomio?
Kokoomuksesta oikeasti liki kaikki, jopa pääkaupungin pormestari tuomittu kolmesti, ihan oikeista rikoksista eikä totuuden puhumisesta!
Laura Huhtasaari esitti muutamia tosiasioita ja silloin pääministerillä ei ole mitään syytä alkaa ojentamaan ja tulkitsemaan kierosti kyseistä kansanedustajaa.
Presidentti Niinistö ja pääministeri Sipilä totesivat kesäkuussa , että heillä on erilainen arvopohja kuin perussuomalaisilla .Heidän arvopohjansa tuloksena kuoli ihmisiä Turussa , kun heidän arvopohjansa suojelua nauttiva islamisti iski naisia vastaan .Persujen on turha mennä kuuntelemaan presidentin tai pääministerin samoja löpinöitä yhä uudelleen .On oltava oma vaihtoehto .Huhtasaaressa on ainesta naiseksi , joka puolustaa naisia Suomessa , kun arvon herroista ei siihen ole .Heistä ei ole edes tosiasioiden tunnustamiseen islamistien suhteen .
Ja Huhtasaari on VAIN yksi nainen 199 muun kansanedustajan rinnalla.
Joten annatteko yhä persujen vedättää teitä kuten 03-16?
Vain "Aatu" on pystynyt siihen .Että kansa uskoi yhden ihmisen tekevän ihmeitä.
Älä viitsi Kalkela kälkättää joutavia.Eiköhän "Aatun" vetäminen tähän kekusteluun ole jo törkeää liioittelua.
pidä sipiolä suu kiinni huhtasaasri puhuuasiaas ota oppia tuio tom puhuu kakkaa
pidä sipiolä suu kiinni huhtasaasri puhuuasiaas ota oppia tuio tom puhuu kakkaa
Antaa hyvän kuvan ulkomaiselle medialle miten meidän eduskunnassa päättäjät jotka edustaa valtio Suomea puhuvat.
Senkö kuvan haluamme maailmalle antaa Suomesta? Joka on tehnyt sopimuksia ihmisoikeudesta ,oikeudenmukaisuudesta ja tasa-arvosta ihmisten kesken?
Vai luuliko joku ettei meitä seurata ulkomailla? Kyllä seurataan ja tiiviisti.
Jopa WC-paperirullan heitto yöllä terveyskeskuksessa oli useammankin maan lehdissä.
Seuraa todellakin. Meillähän ei kriminalisoitu laittomasti maassa olevien auttamista..., tämäkin uutinen on noteerattu, tämähän on ihmemaa, johon voi aivan hyvin jäädä, vaikka saisi kielteisenkin päätöksen.
Ja kas kummaa? 198 +Huhtasaari ei ole tehnyt mitään sen eteen -15-17 aikana? Miksi? Eikö nuo sinne ole sitä varten vaaleilla valittu hoitamaan maan asioita?
4vuoden pätkätyösuhteen jatko tapahtuu-19 eduskuntavaaleissa. Jatkoon vai ei?
Olen lukenut puhetta vain tämän uutisen osalta, missään ei ollut vihapuhetta vaan faktaa jota on tapahtunut ympäri eurooppaa jo pitkän aikaa.
Taitaa vihapuhe kaiken suvaitseville olla ainoastaan sitä mikä sotii heidän itsekästä ideologiaansa vastaan, totuudella eikä viattomilla uhreilla ole siellä sijaa.
"Perussuomalaiset tuomitsevat terroristien vihapuheen suomalaisia kohtaan ja länsimaisia arvoja kohtaan."..."Koska islamin normit poikkeavat länsimaisen yhteiskunnan normeista, laajamittainen muslimien maahanmuutto johtaa muslimien eriytymiseen isäntäyhteiskunnasta ja muslimiväestön kasautumiseen omille alueilleen, jossa vallitsevat islamilaiset arvot." - Siis länsimainen ja suomalainen vihapuhe ulkomaalaisia kohtaan on sallittua, kenties jopa toivottavaa..."rasismia" ei julkilausumassa saanut mainita...hyvin on kyllä Adolfilta oppia otettu...
Liittokansleri Merkel; monikulttuurinen saksa epäonnistui täysin
US 17.10.2010
Muslimien kasaantuminen omille asuinalueilleen ja eriytyminen muusta yhteiskunnasta on tosiasia.Esimerkkejä on euroopassa aivan riittävästi ts. muslimit eivät halua integroitua osaksi yhteiskuntaa.Suomalainen vihapuhe on varmasti melko mietoa kun sitä verrataan moskeijoissa pidettäviin todellisiin vihasaarnoihin.Toiset jaksavat vetää sen Adolfin asiaan kuin asiaan vaikka äijä kuoli jo 72v. sitten.
Luulisi kaikille suomalaista demokratiaa ja tasa-arvoista yhteiskuntaa arvostaville myös uskonnonvapauden kunnioittamisen olevan selviö, mutta eihän se ole. Kaikkia muita kuin suomalaisia perusarvoja noudattavat laurahuhtasaaret saavat jopa kannatusta.
Kuinka monessa muslimimaassa kristityillä / ateistilla on uskonnonvapaus? MIllaista on elämä koptikristityillä Egyptissä? Kyllä hän, joka on kiinnostunut uskonnonvapaudesta suhtautuu juuri islamiin hyvin kriittisesti. Tutkipa myös maroniittien ja kaldealaiskristittyjen historiaa muslimimaailmassa.....eipä taida uskonnonvapaus ihan toteutua.
Valitettavasti Euroopan maat mihin muslimiväestöä on muuttanut runsaamin on myös terroriteot lisääntyneet.Islamisteilla täytyisi löytyä omasta yhteisöstä vastavoima terrorismille .Turun tapauksessa kyllä toimittiin heidän taholtaan hyvin,mutta suomalainen oikeusjärjestelmä ei ottanut ilmiantoa riittävän vakavasti.Ehkä tapauksesta on jotain oppimista.
Pentin kommenttiin on helppo yhtyä.
Eikös viha ole tunnustettu normaaliksi tunteeksi. Kun vihainen ihminen puhuu häntäkin on kuunneltava ja yritettävä löytää syy siihen vihaan. Tämä jää Sipilältä ja valtaosalta ihmisiltä ymmärtämättä. Jatkavat entiseen tyyliin puuttumatta syihin, vaikka ne ovat päivänselvästi näkyvissä ja ainakin osa korjattavissa. Kun ei asioita korjata viha kytee ja joskus leimahtaa.
Kyllä, viha on yksi tunteista jota saa ilmaista mutta koska kyseessä on mitä ilmeisimmin aikuinen ihminen, ainakin ikäönsä puolesta pitäisi hänen kyetä käyttäytymään kypsästi ja harkitsevasti niinkuin aikuiset tekevät. Ymmärtäisin jos hän olisi vihastunut spontaanisti mutta koska kyse oli eduskunnassa pidetty puhe tämä ei vaikuta todennäköiseltä.
Ja puheessaan edustaja Huhtasaari leimasi koko suomessa olevan muslimiyhteisön joidenkin tekemistä rikoksista. Tämä on silloin vihapuhetta kansanryhmää vastaan eikä näin ollen sallittua.
Vai pitäisikö meidän tuomita kaikki suomaliset, tai ainakin mielenterveysongelmista kärsivät tämän helsinkiläisen kaaharin takia?
Jeesus sanoi että vihastukaa mutta älkää syntiä tehkö. Tässä pohtimista kaikille suomalaisille "kristityille"
Väkivaltaisen jihadismin vastustaminen on ihmisoikeus ja myös ihmiskunnan velvollisuus.
Mikäs sota Marokossa on?
Marja-liisa kalkela
Ei voi muuta kuin nauraa mitä yleensäkin kirjoittelet.
Hätääntynyt demari ,joka ymmärtää maan pettävät jalkojen alta.
Rinne on tipahtamassa,eikä puolueella ole ketään järkevääkään puheenjohtajaksi.
Entinen työväen puolue toimii pakolaispisneksessä.
Rinne oli siihen asti vvo hallituksessa kun fase nosti asian julkisuuteen.
SDP on vitsi ja ei ihmekään kun kannatus laskee.
Ala lukemaan Pauli Vaahtera plokia ja ajattele jos se demarit yleensäkään onnistuu.
Voi persuseni.Puolueeton ollut jo-68 lähtien. En ole tarvinnut minkään puolueen "huhtasaaria" tai "rinteita" neuvomaan mikä on poliittinen kantani,ketä äänestän.Osaan ihan itse päättää sen.Nyt vielä helpompaa kun netistä pääsee kurkistamaan eduskunnan touhuja.Oikein päivämäärillä kuka sanoi mitä,kuka äänesti kyllä ja kuka ei.Kuka puhui soopaa kyselytunnilla mutta valiokunnassa teki päinvastoin .
Tutkippa kun sinulla on netti edessäsi kenellä ne vastaanottokeskukset olikaan ja keillä niitä on eniten.
Sitä tuskin saat opposition syyksi että persut,kok,kepu otti vastaan pakolaiset-15. PS myös hoiti asiaa 16.6-17 asti.Nyt jatkaa Sp kok,kepu.
Muuten nyt otsikko oli Persuista ,ei oppositio demareista.
Missä kohtaa se hyökkäys oli?
Laura puhuu vain suomea suomalaisille.
Mikä tosiasiassa oli väärin ilmaistu.
Laura tekee vain vaalityötään.Käyttäen T.Soinin kikkaa millä PS sai Jytkyn ja pääsi hallitukseen. Mamut/Kreikan Zorpakset/Eu ja euro. (Näyttö PS ollessa hallituksessa noiden "vastustamisesta" oli aika laimeaa.)
Puhuu nyt sitä mitä kansa haluaa kuulla .
Sipilä on selkärangaton onkimato joka kiemurtelee kun hänelle kerrotaan tosiasioita maahanmuutosta ja maahanmuuttajista.
Marja-Liisa Kalela, jospa keskittyisit hetkeksi lukemaan puolueiden allekirjoittaman "manifestin". Pm Sipilä hermostui, koska hän ei olettanut Huhtasaaren tarkentavan allekirjoitettua sisältöä eduskunnan kyselytunnilla. En pitäisi sitä vihapuheena. Jo lähtökohta "salainen tapaaminen" Sipilä ja puolueet nostattaa kulmakarvoja. Analyyttisen kriittinen vuoropuhelu puuttuu meiltä täysin. Jos esität hyvin argumentoidun eriävän mielipiteen, olet vihapuhetta suoltava rasisti. Seurasin hyvin tarkasti hallituspuolueen vastauksia. Hietasaaren puheenvuoron jälkeen hallituskin intoutui tarkentamaan mitä vihapuheella tarkoitetaan ja ketkä siihen kuuluvat eli KAIKKI tarkennan siis KAIKKI.
Luin kylläsen. Huhtasaaren tarkennus kyselytunnilla? Eikö tässä maassa ole mitään muuta ongelmaa kuin pakolaiset ? Lomalta palataan ja ensimmäinen huoli on pakolaiset? Entä vanhukset,köyhät.leipäjonot,suomeksi kansa ensin .
Vai aikooko persut veivata pakolaisista -19 asti?
SOTE on kesken,velka kasvaa samoin työttömyys .Mutta kun ne pakolaiset.
Teidän mielestä islamiuhkaa ei sitten ole olemassa ollenkaan, sääli että moni ei ole yhtä sokea kun te.
Uhka ei kai ole Ruotsissa,ym pohjoismaissa kun siellä ei veivata samaa asiaa?
Luulis maiden yhdessä päättävän jotain uhan poistamiseksi.
Samoin eduskunnassa .Sitä varten siellä on 200 +virkamiehet+avustajat jolle palkkiot maksetaan.
Marja Mummo on hyvä ja menee avaamaan silmänsä ja käymään yksin vaikka auringon laskettua malmön rosengårdissa.
Suurella todennäköisyydellä tummat ulkomaanvieraat jos eivät avaa silmiäsi niin ainakin pyrkivät avaamaan väkisin mummelin käsilaukun ja reidet.
Siellä no go - alueilla peli on jo melkein menetetty ja taas kerran vastoin aivopieru väittämiäsi mm.
Joakim Ruist,kansantaloustieteiiljä ja maahanmuuton tutkija Göteborgin kauppakorkeakoulusta sanoi jo 2015 että jos maahantunkeutumista ei saada kuriin niin ruotsin on leikattava menoistaan, myös hyvinvoinnista esim. Kouluista ja sairaaloista.
Geneven (pakolais) sopimusta allekirjoitettaessa ei kuviteltu että tulijoita on kymmeniä tuhansia.
En pidä mahdottomana että se kaatuu.
Sanoo tutkija.
Suomen munattomat päättäjät vetoavat kansainvälisiin sopimuksiin joita muut maat jo ovat mahdollisesti purkamassa eivätkä tee mitään
Tanskalla ja ruotsilla on rajatarkastukset ja se on ainoa syy että vaellus suomeen loppui.
Norja ainakin suunniteli lainmuutosta jolla sen ei tarvitse ottaa vastaan turvapaikkaturisteja ruotsista.
Tanskasta lentää ulos jos matu ei ala elättämään itseänsä.
Tosissasiko väität että Ruotsissa ja muissa euroopan maissa ei ole mitään onglemaa islamisaation kanssa, jos olit tosissasi, niin on kyllä päässyt höperyys iskemään.
Vilkaisen pohjoimaiden lehtiä. Ei veivattu pakolaisista vaan ihan muista asioista . Siellä päättäjät kai hoitelee parlamenteissa asiat ei lehtien palstoilla.
Enää muutama kuukausi näillä eväillä niin jaksaa viettää jolulomaa taas 1½ kk.
Se että sinä selaat lehtiä joissa ei kerrota maiden tilannetta, ei tarkoita sitä että todelissuus on hiukka toista.
http://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005023866.html
Ja usko ihan huviksesi että Ruotsin katavaäestö kiehuu ärtymystään tälläkin hetkellä.
Miksi vaihdat puheenaiheen yhteiskunnan muihin ongelmiin, kun tässä puhutaan nyt islam-uskonnosta? Voisitko argumentoida, miksi et itse , ja mihin perustuen, näe tällaista kehitystä Euroopassa olevan? Miksi se sinusta ei ole kielteistä eikä uhkaavaa?
Tuo kälkättäjä kalkela jää aina alkuväittämiensä virhellisyyksistä kiinni ja kun löysät on housuissa, ei pysty vastaamaan ja niin kääntää ja vaihtaa keskustelun naurettavien aasinsiltojen kautta täysiin epäolennaisuuksin kun mitään faktaa ei ole millä argumentoida.
No ei todellakaan ole. Sen ymmärtää tietysti että luuseri- osaston suomalaiset pelkää mamujen syövän heidän kupistaan ja fattan luukulla on uutta väkeä.
Normiväestölle tällä asialla ei ole mitään merkitystä.
Siis radikalisoitumaan pyrkivät luuserit ,nuoret turhautuneet islamia tunnustavat turvapaikanhakijamiehet ja mamut eivät ole supon turvallisuusuhka-arviosta poiketen uhka suomessa ja euroopassa ?
No sitten kaikkitietävyytesi perusteella turhaan supo seuraa rasistisesti vainoten yli 350 henkilöä ja palannutta vierastaistelijaterroristia suomessa.
Timo voi mennä myös kertomaan euroopan eri turvallisuuspoliiseille että mitään uhkaa ei ole;
Suomalaisten luusereiden höpinöitä.
Ne estetyt terroristi-iskut euroopassa timologiikalla mitään onnistuneita estoja olleet; allahin äidin kultapojut vain keräili aseita, ammuksia ja räjähteitä ajankuluksi kotonaan.
Tapahtuneet iskut mm.
Nizza, berliini,brysseli,pariisi,lontoo,tukholma ja turku
Timolle ilmeisesti yksittäistapauksia.
Allahu akbarilla ei kai osuutta.
Voisit mennä vokkiin opettamaan näille aseenkäyttöä ja pomminrakennusta.
Mitään uhkaa kun missään ei mielestäsi ole.
.....korjaus Huhtasaaren puheenvuoron.....
Nämä "valtamedian" (luettakoon myös tämä vaatimaton aviisi niihin, kun se kuuluu Alman sanelun piiriin) provot kääntyvät ikävällä tavalla niitä itseään vastaan, niin kuin edellä olevista kommenteista voi päätellä. Epätoivoiset aasinsillat fasismiin ja rasisimiin satavat suoraan Huhtasaaren laariin.
Islam on poliittinen ja äärimmäisen epädemoktaattinen, naisia ja vähemmistöjä alistava järjestelmä, siten siihen pitää myös suhtautua. Emme me halua uusnatsejakaan sanelemaan tekemisiämme, miksi siis hyväksysimme tämän vieraan aatteen?
Ensiksi..on tosi naivia verrata Soinin persuja tämän päivän takinkääntäjistä putsattuihin persuihin. Persut päästi matut Suomeen..se oli Soini, jolla taisi olla Sipilän kanssa sopimukset lehmien kaupoista sekä myöhemmin hallintarekisterit ja kirsikkana Sipilän kanssa sovittu mukamas hallitusero ja persujen pettureiden lähtö.
Toiseksi..täytyy olla silmät tosi ummessa, jos ei ymmärrä, että muslimit vannoo vääräuskoisten tappamista ja euroopan valloittamista. Tätä sodan julistusta siellä somessa huutavat myös nämä laittomasti euroopassa maasta maahan surffaajat. Nyt on ensinmäinen islamin isku suoritettu Suomessa ja nyt pitkin hampain on laittinuen hyysääjät myöntäneet sen terrorismiksi.
Ei se terrorismia ollut, vaan islamin sotaa. Islamisaatio miehittää kovalla vauhdilla eurooppaa ja tälläiset iskut ovat luonnollinen seuraus siitä. Kun ei sitten annetakkaan kaikkea, mitä kunniakansalainen vaatii suvakkien ohjeistamina...niin sitten pimahtaa. Tähän islamin sotaan ei tarvitse reagoida, kuin sotaan reagoidaan...kun näitä iskuja kutsutaan terrorismiksi.
Tätä mieltä Persut oli -15 -16 ja 16.1-17 Pkanssa hallituksessa.
EU-maat sopivat kaksi vuotta sitten,
- että Italiasta ja Kreikasta siirretään 160 000 turvapaikanhakijaa, jotka todennäköisesti saavat pakolaisaseman. Osa määrästä päätettiin myöhemmin toteuttaa syyrialaisturvapaikanhakijoiden siirtoina Turkista.
Yle
Timo Soini: ”Mitä tapahtuu 3,1 milj. pakolaiselle jos sopimusta ei ole?”
–Minkä mallin se luo sen jälkeen muille sopimuksille? Jos Eurooppa jotain sopii, sopimus täytyy pitää
US 22.12.2016
12.1.2017
Timo Soini Ps- Olin Turkissa virallisella vierailulla.
Ei ole samantekevää, millainen Turkki on ja kenen kanssa se tekee yhteistyötä ja käy kauppaa.
Suomen vienti Turkkiin oli yli 700 miljoonan euron arvoinen ja Turkissa lomaili viime vuonna pitkälti yli 100.000 suomalaista. Hyvät välit on meidän oma etu.
Turkissa on yli 3 miljoonaa pakolaista, joista noin 800,000 on lapsia. Pakolaissopimus Turkin ja EU: välillä on sekä vaikea että välttämätön.
Mtv3 uutiset.
Eikös homman pitäisi tässä maassa mennä niin päin, että pääministerin tulee nauttia eduskunnan luottamuksesta, eikä päinvastoin...
Jos kansanedustajalla on jokin murhe, se kuunneltakoot ja siihen vastattakoot. Ei tällaisesta mitään tule, että kansanedustajatkaan saa enää maassa puhua.
Melkoista vihapuhetta medialta väittää asiallista kysymysargumentointia "hyökkäykseksi"
Jospa Huhtasaari muuttaisi sinne Unkariin, jota hän niin kovasti ihannoi.
Jospa itse muuttaisit vaikkapa afganistaniin tai irakiin.
Kannattaisi ylisuvakkifemakoiden käydä ainakin kylässä.
Kun se yläpää on jo maailmanhalauksesta kipeänä niin hyvin nopeasti se alapääkin kipeytyisi.
Suomessa ei ole enää sananvapautta. Islamin kristisointi ei ole rasismia. Se on uskonnon ja poliittisen ideologian arvostelua. Kuinka paljon kristinuskoa arvostellaan Suomessa? Voidaanko kommunismia ja kastijärjestelmää arvostella? Miksi islamia ei saisi kritisoida, analysoida ja arvostella?. Miksi *islaminuskoisten määrän kasvu ja sen vaikutukset suomalaiseen yhteiskuntaan* on jotenkin kiellettyä keskustelua?Täysin epäterve tilanne. Kaikki mielipiteet jotka ovat *kelvottomia* toisten mielestä leimataan *rasismiksi* ja kaikki poliitikot, jotka ajavat erilaista agendaa kuin oma puolue toivoisi *populisteiksi*. Tällä tavoin pyritään tukahduttamaan eri mieltä olevat, koska kuka kehtaisi julkisesti tunnustaa olevansa idioottipopulistinen rasisti? Suomi kaipaa nyt älyllistä ja argumentoivaa avointa keskustelua. Ei sananvapauden rajoittamista. Sen sijaan että Sipilä vastaa:' Hys olkaa hiljaa* hän voisi argumentoida ja perustella mielipiteitänsä älyllisesti ja perustellusti. Millä perusteella hän väittää, että Euroopassa ei olisi tällaista kehitystä, johon Huhtasaari viittaa ja miksi hallitus ei näe asian koskevan nyt ja tulevaisuudessa Suomea?
Unkarissa miehet päättävät, Suomessa sen tekee Kukkahattutädit.
Siellä, minne kiinalaiset ovat muuttaneet, heillä on omat asuinalueet: China Town. Samoin japanilaisilla on heidän omat Japan Townit. Kiinalaiset ja japanilaiset eivät kuitenkaan ole siellä kiinalaistamassa tai japanilaistamassa asuin valtioita. He ovat kotiutuneet eli integroituneet täysin noihin maihin. Ghettoja ei ole syntynyt. Lomillaan he mieluusti vierailevat omissa kotimaissaan.
Antaa maahanmuuttajien perustaa omia townejaan ja moskeijoitaan sinne, missä asuvat, ja harjoittaa omaa kulttuuriaan ja uskontoaan. Mutta jos he eivät halua integroitua Suomeen eivätkä sopeutua sen lakeihin ja järjestykseen, ghettoutuminen ja Suomen islamisaatiopyrkimykset on estettävä. Jokainen islamisti on palautettava kotimaihinsa.
Helsigissä on yli 100 vuotta asunut juutalainen vähemmistöseurakunta, joka Helsingissä (ja muuallakin) asuu "sapatinmatkan" päässä Malminkadun (Kamppi) synagoogastaan.
Kilometrin säteellä synagoogasta voi päätellä katujen nimistä, kuten Salomoninkatu jne.), että siellä asuu juutalaisia. Ei heistä ole mitään uhkaa helsinkiläisille eivätkä he aioi juutalaistaa Suomea. Pikemminkin suomalaiset ja muslimit ovat heille uhka päätään nostavan juutalaisvastaisuuden, antisemitismin takia.
Pääministeri julisti kaiken kriittisen puheen vihapuheeksi. Kriittistä keskustelua ei siis enää voi Suomessa harjoittaa.
Risikko vahvisti asian. Yhteiskunta puuttuu terrorismiin vasta sen jälkeen, kun rikos (tappo, murha, raiskaus jne). on tapahtunut. Rikosta tutkittaessa on poliisin pidettävä suu kiinni, ettei tulisi suusta vahingossa vihapuhetta rikollista kohtaan.
Kriittisesti maahanmuutosta ja Islamista keskustelu on julistettu vihapuheeksi.
Laura Huhtasaari provosoi, sillä tämä on ainoa keino, jolla hänen edustamansa puolue pysyy hengissä. Hauskaa, että tämä sananvapauden airue kehuu Unkaria, jonka lehdistönvapaus on kansainvälisessä tilastossa sijalla 71 heti Malawin ja Mongolian jälkeen.
Loistavaa Laura Huhtasaari, sanoit sen, mitä sanoisin itsekin ja kymmenet muut, joiden
kanssa olen puhunut nykyilmiöstä, nimeltä islamisaatio. Ja Sipilä kuittaa vihapuheeksi
ja pyytää Suomen kansalaisia pistämään pään pensaaseen tai oikeammin sanottuna
kääntämään toisen poskensa, kristilliseen, hellämieliseen ja pehmoon sävyyn. Sama
laulu, kuin Ruotsissa ja suoraan verrannollista saarnaa Angela Merkelin sävyin.
Esimerkki Ranskasta, veljeyden, tasa-arvon ja vapauden maasta, jossa Tricoloria
suojataan Eiffeltornin juurella konepistoolein ja luodin kestävin turvalasein.
Ranskan väestöstä 12 % on muslimeja mutta heidän osuutensa "valtion täysihoidossa"
vankiloiden sellejä täyttämässä on noin 70 % vankien kokonaismäärästä n 68 000 :sta.
Mitä tämä kertoo Ranskasta, missä muslimeja on ollut jo vuosikymmeniä ( vuosisatoja )
suuri "vähemmistö". Onko Ranska jotenkin erityisen rasistinen maa ? Vai kertooko
tämä vain sen, että kahden täysin arvomaailmoiltaan erilaisen ryhmän yhteiselo väki-
sin samassa aitauksessa ei vain suju. Juha Sipilällä ja Paula Risikolla on viisasten kivi
islamilaisen väestönosan kotouttamisen onnistumiseen ? Suomen poliitikot siis pys-
tyvät estämään ghettoutumisen ja rinnakkaisten omien yhdyskuntien syntymisen,
joissa vallitsee oma erilliskulttuurinsa ja jopa lakinsa ? Jakavatko Sipilä, Risikko tai
Orpo kuvainnollisesti "yhteistä hyvää" eli pakolaisinvaasion massoja tasaisesti, myös
alueille, joissa tulotaso on vähintään 5000 euroa / kuukausi. Asuttavatko Irakin, Soma-
lian tai Afganistanin moniosaajat jatkossa Helsingin Eiraa ja Punavuorta, Espoon Wes-
tendiä tai Kauniaisten katuja ? Tuskin - hyvätuloiset voivat valita asuinpaikkansa, niin
myös Sipilä, Risikko ja Tornion ovien aukiolosta vastannut Orpo juristiystävineen.
Viimeistään 2015 jälkeen Suomi voidaan laskea menetetyksi hyvinvointivaltioksi.
Laura asialla ei se ole vihapuhetta kun varoittaa päättäjiämme.
Huhtasaari on aivan oikeassa! Sipilä ja risikko tekopyhyydessään koittavat luikerrellen peittää virheitään joita on jo tullut tehtyä. Kait sitä eu:n suosion takia ajaa puolustellen näiden asiaa, jotta ei se oma lopullunen suojatyövirka vain vaarautuisi. Erotakkaan ( vaikka kansa näin toivoisi)ei oikein voi, sillä itse itselleen jaettuiden valtion yritystukien loppuessa, loppuisi myös muut bisnekset..
Mitä veikkaat jos persut ja Huhtasaari olis nyt hallituksessa?
Kääntyiskö takki puheissa kuten kääntyi Kreikan vipeissäkin?
Hallituspaikka,ministeripalkkio (½kansanedustajan palkkiosta+ ministerin palkkio),Audin takapenkki kuljettajineen,valtion Visakortti edustusta varten,ulkomaanmatkat.
Islamista tulee huomioida: Se ei ole vain uskonto, vaan se sisältää myös oikeuskulttuurin. Euroopan romaanis-germaaninen oikeuskulttuuri perustuu taas legalismiin.
Jos aikuinen ihminen omaa edes vähänkin tervettä järkeä, niin hän ymmärtää, että ihmisiä tulisi auttaa heidän oman kulttuurivyöhykkeensä alueilla. Muutoin järjestetään kaaosta, kulttuurishokkia ja jälkipolville identiteettikriisiä.
Seuraamalla rahavirtoja paljastuu väistämättä, että muutoin pakolaispolitiikassa on takapiruna "häpeällinen voitontavoittelu" käsitteen mukainen toiminta valtion avoimeen piikkiin.
Taannoin edustamalleni suomalaiselle yhteiskuntavastuujärjestölle https://www.etvk.fi/ tehtiin selväksi, että EU/valtion piikki aukeaa taikasanalla "pakolaistyö". Emme ryhdy poliittisrakenteellisten korruptiopiirien kiristettäväksi.
Mikä mahtaisikaan peilata päättäjien moraalin alhaisuutta vieläkin selvemmin, kuin vapaaehtoisen yhteiskuntavastuutyön avustusten ehdollistaminen keinotteluun. Laura Huhtasaari tekee arvokasta työtä, kuulemma moittii tuollaista eduskunnassa
Hyvä Laura Huhtasaari!
Asioihin on vaikutettava ennaltaehkäisevästi, eikä reagoiden jo tapahtuneeseen. Varsinkin kun selkeitä malliesimerkkejä tästä matukatastrofista on ympäri eurooppaa.
Olisiko aika jo torjua eu.n ent. siirtomaavaltojen (Ranska, Englanti, Saksa, Espanja, Belgia ym. ym.) vaatimukset pakokolaiskiintiöistä ja yhteisestä vastuusta asian hoidossa ja velvoittaa heidät siihen VASTUULLISEN VELALLISEN ROOLIIN, JOKA HEILLE OIKEUDEN NIMESSÄ KUULUU.
Suomi ja Suomen kansalaiset eivät missään vaiheessa historiaa hyötyneet näiden elintasopakolaisten kotimaiden riistämisestä.
Päin vastoin, olemme vuosikymmenien ajan nettomaksajina vapaaehtoisesti kantaneet kortemme kekoon, niin kehitysapuna, kuin rauhanturvaamisessa.
Suomen lainsäädäntö on saatava pikaisesti ajan tasalle ja näiden maahantunkeutujien edesottamuksien seuraukset on ulotettava heitä tukeviin (huom. heidän kollektiivinen ajattelutapansa) instasseihin esim:
Ylimielinen, rasistinen, häpäisevä ja epäkunnioittava käytös valtaväestöä (yleensä Suomen lakia-) ja valtauskontoa kohtaan = Tekijä(t) karkoitetaan. Ryöstö tai pahoinpitely = 1 imaami ja tekijä(t) karkoitetaan. Raiskaus = 1 moskeija/rukouspaikka suljetaan + 1 imaami ja tekijä(t) karkoitetaan. Terroriteko/Murha = 10 moskeijaa/rukouspaikaa suljetaan, 10 imaamia, tekijä(t) ja Kaikki samasta maasta tulleet, samaa uskonnollispoliittista suuntausta edustavat karkoitetaan. Karkoitettavat imaamit, jos edustavat maltillista suuntausta voidaan korvata mahd. rikoksentekijän perheenjäsenellä jos heitä on jo maassa. Vielä aiheettomasta uhkauksesta (esim. fatwa) ja väkivallalla painostamisesta kollektiivinen rangaistus 1 imaamille ja 1 suopon "uskonnolliset pahat pojat" listalla olevalle, sekä hänen perheen jäsenelleen. Jne, jne...
Vasta edellämainitun kaltaiset toimenpiteet lisäävät heidän perheidensä ja uskonnollisten yhteisöjensä painetta näihin "daeshvalloittajiin" ja kääntävät rötöstelijöiden statuksen omiensa silmissä ns. "uskonsoturista" ja "marttyyristä" rikolliseksi.
Suomen on seurattava Italian (jossa islamia ei lueta uskonnoksi), Japanin (tiukat lait islamia vastaan) ja Unkarin (aita hillitsemän muslimiaaltoa) kauaskantoisen patoamispolitiikan suuntaviivoja. OLEN SITÄ MIELTÄ, ETTÄ ISLAMIN USKONTOSTATUS ON POISTETTAVA.
olen samaa mieltä Suomessa ei islamia tarvita Laura puhuu täyttä asiaa Oma kansa etusialle äänestetään Jussi-HALLA AHOSTA Pää ministeri ja Laurasta Presidentti
Ei hyökännyt, muistutti vain ikävistä tosiasioista, joita työssään epäonnistuneet poliitikot kätkevät poliittisen korrektiuden (=lässytyksen) alle. Tähän tarkoitukseen korrektiivisuusvaatimukset kohdistuvatkin.
Us tekee samantasoista yhtä ilmeistä propaganda-uutisointia kuin mv mutta us:llä on vain erisuuntaisia tavoitteita valheeellisille jutuilleen
Valemedioita siis molemmat, ja moni muukin suomessa.
Totuus on jotain aivan muuta, mitä viestimet viestittelevät.
Nyt äkkiä verouudistus missä laitettaan jokainen suvakki maksamaan apinoidensa elätys, ja isänmaalliset vapaudetaan kaikista veroista.
Eduskunnassa on tällä hetkellä vain yksi totuuden puhuja, kiitos Laura Huhtasaari. Vain totuuden tunnustamalla voimme rakentaa hyvää yhteiskuntaa, jossa kaikkien on hyvä olla taustastaan riippumatta. Juha Sipilä ja hänen joukkionsa maailmankuva on todella sairas, he rinnastavat terrorismin vihapuheeseen ja näin kieltävät omat hirvittävät virheensä, jonka seuraus on kansalaisten kritisointi tätä hallitusta kohtaan. Häpeä Juha Sipilä ja eroa heti.
Tarkastellaampa Risikon ja Sipilän sanomia julkilausumia heidän itsensä argumoimalla vihapuheen kriteereillä. Se mitä he sanovat esim. aselupien kiristämisestä kansalaisten osalta vs. poliiseille sarjatuliaseet joka autoon on kornia ja voi spekuloida tämän olevan suoranainen epäluottamuslause kansalaisia kohtaan ja osoitus heidän haluavan suomalaisten metsästäjien ym. aseharrastajien fanaattisesti ajettavan pasifisteiksi aivopesuillaan. Yksilövapautta rajoitetaan monessa heidän julkilausumassaan meidän suomalaisten osalta ja odotetaan meidän olevan lammaslauma, joita hallitsee Sipilä Suomi Oy. ja Risikko ohjaillen suomikarjan heidän mi
kulloinkin haluamaansa suuntaan. Sillä paimen suuressa viisaudessan tietää lauman tarpeet ja päämäärän. Ja hehän ovat osoittaneet kansan olevan vain heidän tuotantoeläimiä ja karkurit jotka eivät palaa laumaan syötetään medialle ja susille.
Montako terrori-iskua on tehty Euroopassa vimeisen 500 vuoden aikana kristinuskon motivoimana?
Nolla.
Montako terrori-iskua on tehty Euroopassa viimeisen 500 vuoden aikana kristittyjen "harjoittaman vihapuheen" takia?
Nolla.
Hyvä Laura.jokusentään uskaltaa sanoa totuuden
Sipilän,Orpon johdolla yritetään tukkia kansalaisten suut,faktat vaiennetaan,vanhamedia ostetaan! Tämän he tekevät rahan ahneuttaa,hyväveli verkostoa suojellakseen,tämä meno on tuhon tie,joka ei pääty hyvin! Suomen kansa on pitkämielinen,mutta taitaa riittää herrojen kusetus! Ps.Nykydemarit ovat myöskin nykyään suomivastaisia,tarvitaan uusi suomipuolue!
Taisi Sipilältä jäädä mainitsematta, että asia koskee myös muslimeita! Minusta vaikutti Sipilän puhe vihapuheelta! Huhtasaari taitaa olla ainoa joka pitää Suomalaisten puolia!
Näitä persujen pellejä tämä jussi järvinen. Ei tiedä kristittyjen katolisten ja protestanttien jatkuvista terroriteoista vuosikymmenien aikana irlannissa, englannissa ja muuallakin. Vasta loppui hiljattain, mutta eihän persujen aivot riitä tietojen vastaanottoon viikkoa kauemmaksi.
Kristityt ovat keskenään sotineet VARSINKIN viimeisinä 500 vuotena, suomalaisetkin kunnostautuivat 30 vuotisessa sodassa, noin niin kuin esimerkiksi. Vaikka eihän peruspersun päähän uppoa mikään tosiasia, prosenttijuomat korkeintaan.
Miksi käännät puheen pois islam-uskonnosta muihin aiheisiin? Nyt on puheenaiheena islam ja sen ideologian ja aatemaailman sopeutuminen Eurooppalaiseen yhteiskuntaan? Voisitko ennemmin argumentoida tätä asiaa? Mikäli sinusta Huhtasaaren kommennti ei ollut perusteltu, niin voisitko perustella miksi sinusta tällaista kehitystä Euroopassa ei olisi, ja miksi se sinusta ei olisi yhteiskunnnallisesti negatiivista ja uhkaavaakin? Siis miksi ja millä tavoin?
uutisen otsikko ja aihe oli mikä ?
Tarkoitus kai oli puhua erään 600 luvulla harhoissaan ja enkelinäyissään eläneen naisten kivittäjän ja orjuuttaja beduiini maantierosvo raiskaripedofiiliin houreista perustetusta väkivaltaisesta aavikkokultista.
Myöhemmin siitä kehittyi jotain mitä en vieläkään voi ymmärtää.
Jos olet innostunut tutkimaan uskontojen sisällissotia, katso aluksi islamin sunni ja shiia rettelöä. Ne ovat käyneet neljätoista vuosisataa veristä sotaa Muhammedin henkisestä perinnöstä siitä lähtien, kun perustaja kupsahti. Harva se päivä tänään räjähtää naapurikuppikunnan moskeija taivaalle. Et taida lukea uutislähteitä ja miten paljon tässä terrorismissä jatkuvasti kuolee porukkaa molemmila puolilla.
Olisikohan tuo perimmäinen ongelma islamin ja muslimiterroristin yhdistäminen samaksi käsitteeksi? Laura Huhtasaari harjoittaa nationalistista protektionismia, josta on jo karmaisevia esimerkkejä historiassa..
Kansan ja ihmisten jakaminen millä tahansa tavoin (myös kansakunnan eristäminen) luo vain lisää jännitteitä. Luulisi Huhtasaaren sen tajuavan.
Tämä esittämäsi näkemys on globalisaatiota eli maailman yhtenäistämistä ajavien tahojen yleisimpiä väittämiä. Siis, että erojen korostaminen ja eri etnisyyksien alueellinen eristäminen toisistaan lisää niiden välisiä jännitteitä. Tämä on tarkoitushakuinen, yksipuolinen ja suurelta osin virheellinen väittämä. Lähes kaikki pahat etniset konfliktit ovat aiheutuneet siitä, kun joku ulkopuolinen iso valtatekijä on pyrkinyt väkisin sulattamaan eri etnisyyksiä tai kulttuureita yhteen. Laura Huhtasaari ymmärtää tämän eikä usko globalisaatiomyönteisten tarkoitushakuisesti levittämiin oppeihin ja uskaltaa meillä vallitsevan konsensuksen vastaisesti tuoda oman näkemyksensä vahvasti esiin.
Eri etnisyyksien kesken voidaan aina käydä kauppaa ja harrastaa myönteistä kulttuurinvaihtoa, mutta väestöjen siirrot ja isojen valtakeskittymien harrastama raju kulttuuri-imperialismi ovat täysin eri juttu.
Kiitos asiallisesta kommentista. Voitko vähän perustella vaikkapa esimerkein tai lähteiden avulla, mitä esimerkkejä tällaisesta "väkisin yhteen sulattamisesta" on? Kaikki asutaan samalla planeetalla, globalisaatiota voidaan harjoittaa pitämällä rajat kiinni ja tuottamalla tuotteet halvoissa kehitysmaissa tai sitten voidaan tehdä yhteistyötä ja tuloksena on esim. Kiinan ja Intian talouskasvu. Eristämispolitiikan seurauksena esim. Göteborgissa on alueita, jonne edes poliisi ei uskalla mennä. Onko sitten Brasilian favelat turvallisia paikkoja? Sielläkin asuinalueet on tarkasti jaettu huonosti toimeentulevien ja rikkaiden kesken.
Levottomuudet Lähi-Idässä johtuvat suurelta osin myös länsivaltojen intresseistä ja sotatoimista alueella. Luen myös Venäjän tässä länsivaltoihin.. Onko ihan aikuisten oikeasti edes mahdollista tavoitella tilannetta, että Lähi-Idän porukka eristetään sinne ja sieltä ei tulla tänne eikä toisinpäin? Tällaista tilannetta voitaisiin varmasti ylläpitää jonkin aikaa, mutta onko se tarkoituksenmukaista?
Väestönsiirrot.. Minulla ei kyllä ole tässä lähdettä eikä edes harmaata aavistusta luvuista, mutta suuret pakolaismäärät eivät ole sama asia kuin väestönsiirto. Ja muistetaan myös, keitä sieltä tuli. 20-30 vuotiaita nuoria miehiä. On siellä varmaan naisia, lapsia ja vanhuksia myös?
Käytännössä kaikki Euroopassa vimeisen kolmen vuoden aikana tapahtuneet terrori-
iskut ovat islamilaiseen taustaan tavalla tai toisella liittyviä ! Viimeiset 3 iskua ovat
ns. turvapaikanhakijoiden tekemiä. Pariisin suuriin iskuihin osallistuneista pari oli
tullut Eurooppaan Kreikan kautta väärillä henkilötiedoilla ja jälki on sen näköistä.
Osa iskun tekijöistä on ollut ns. "kotoutuneita" ja jo pitkään EU:n alueella asuneita.
Mitä vielä ? Kannattaa seurata Euroopan uutisia - eivät ole salaista tietoa !
Islam ja oma kulttuurimme eivät mahdu samaan karsinaan missään olosuhteissa.
Shiiat ja sunnit eivät tule toimeen edes keskenään lähtömaissaan. Eivätkä tule toimeen
sen enempää Euroopassakaan. Se kolmas osapuoli eli EU:n ns. eurooppalaiset, libe-
raalin demokratian arvot, joita Janne lienet arvostat eivät mahdu samaan karsinaan
nykyisellä pakkoagendalla, jota poliitikot ajavat. Esimerkit ja aivan tuoreet tiedot
pewlkästään Suomesta tukevat ajatusta. Erilaisuus on mielenkiintoista mutta ei
aina terveellistä, toiselle osapuolelle. Auttajan kättä on purtu niin paljon, että
symmatiat ja teekutsut ovat mennyttä huuhaata.
Laura Huhtasaari varoittaa poliittisesta islamista. Juha Sipilänä miettisin tarkkaan, mitä kaikkea pitää sisällään poliittinen islam. Sitten Sipilä voisi miettiä, haluaako antaa poliittiselle islamille yhtään valtaa. Kaksi sanaa: poliittinen islam.
Samassa palaverissa kyllä, mutta Sipilän kanssa samalle aaltopituudelle virittäytyminen onkin siten eri juttu. Sipilän, hallituksen ja osan oppositiota harrastamaa turvapaikkapolitiikan ongelmien jatkuvaa väheksymistä tai huomion kiinittämistä epäolennaisuuksiin on syytä arvostella. Tietenkin arvostelussa pitää välttää ylilyöntejä, joista suomalaiset eivät pidä. Toisaalta suomalaisten on syytä heräillä vaatimaan poliitikoilta terävämpää linjaa kantaväestön etujen varjelemisessa, joihin kuuluu turhien riskien välttely ja unohtaa vihdoinkin konsensus-kauden sokea usko päättäjien hyviin aikomuksiin, lottovoitto-puheet ja haaveet Suomesta moraalisena suurvaltana.
Sipilän ns. palaveri on yhtä kuin turvat tukkoon toisinajattelijoilta ns. liberaalin
demokratian mallivaltiossa vuosimallia 2017. Sipilä ei ole pyörtänyt aatoksiaan
yön yli nukuttuaan, eikö ? On tabu arvostella islamia ja sen mukanaan tuomaa
välillä veristäkin kulttuurin rikastamista. Edellinen lause sisältää vihapuhetta.
Mitähän Sipilä oikein mahtaa itsestään luulla? Eikö hänen kuulunut olla pääministeri. Eikä propaganda ja sensuuri herra.
Voi tätä meidän järjen köyhdyttäjää. Eikö siellä Kempeleellä joku keksisi tällekin klounille jonkinlaista töitä sillä pelle hermanniksi se ainakin sirkukseen soveltuisi.
Useimmat poliitikot eivät näytä lainkaan ymmärtävän tilanteen vakavuutta:
http://laurahuhtasaari.puheenvuoro.uusisuomi.fi/242500-useimmat-poliitik...
Rehellisyys ei ole vihapuhetta - kirje Juhalle:
http://artoluukkanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/242445-rehellisyys-ei-ole-...