Honda esitteli viime vuoden Tokion autonäyttelyssä Clarity Fuel Cell - vetyautonsa. Nyt ensimmäiset kappaleet ovat tulleet Eurooppaan. Clarity Fuel Cell on Hondan mukaan maailman ensimmäinen polttokennoilla toimiva tuotantomalli, jossa polttokennot ja voimalinja on sijoitettu normaaliin tapaan konehuoneeseen. Polttokennojen ja moottorin koko on saatu niin pieneksi, että ne tarvitsevat vain saman tilan kuin tavallinen V6-moottori. Auton myynti alkoi Japanissa vuoden 2016 alkupuolella ja nyt ensimmäiset autot tulevat Lontooseen ja Tanskaan. Moottorin teho on 130 kW (177 hv). Polttokennojen kehittämä energia varastoidaan litiumioniakkuihin. Autossa on korkeapainetankki, johon vety voidaan varastoida 70 MPa paineeseen. Korkean paineen ansiosta vetyä saadaan mukaan niin paljon, että auton toimintamatka tankillisella on US Environment Protection Agency (EPA) -testin mukaan 589 kilometriä. Tankkaus kestää 70 MPa paineella 20 celsiusasteen lämpötilassa kolmisen minuuttia. Kuljettaja voi valita mieleisen ajotilan kahdesta vaihtoehdosta. Normal antaa parhaan tasapainon pienen kulutuksen ja suorituskyvyn välillä, kun taas Sport korostaa ripeää kiihtyvyyttä ja urheilullista tuntumaa. Uusi Honda Clarity Fuel Cell sijoittuu 4,895 metrin pituisena ylempään keskiluokkaan. Auton leveys on 1,875 metriä ja korkeus 1,475 metriä.