Psykoterapiakeskus Vastaamon entinen toimitusjohtaja Ville Tapio myöntää yhdysvaltalaisen Wired-lehden tekemän, Vastaamoon kohdistunutta tietomurtoa käsittelevän artikkelin mukaan, että virheitä tehtiin ja potilastietokanta oli saavutettavissa verkossa.

Tilaajille
Tilaajille
Tämä sisältö on vain Uuden Suomen tilaajille. Tilaajana saat esimerkiksi:
  • ■ Rajoituksettoman lukuoikeuden kaikkiin artikkeleihin
  • ■ Päivittäiset vain tilaajille suunnatut Tähtijutut